فرماندار رشت با اشاره به اعلامِ خبری درزمینه گردشگری درشهرستان رشت در آینده نزدیک گفت: در دهه فجر به تفکیک 154 پروژه بخش دولتی و31 پروژه بخش خصوصی درشهرستان رشت بازگشایی می شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۸۹۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان؛ سیروس شفقی عصرامروز درنشست خبری با بیان اینکه انقلابِ اسلامی دردنیا غوغا به پا کرد و موجب معرفی نظام نوینی به دنیا شد، اظهارکرد: پیروزیِ انقلاب اسلامی ایران یک معجزه بزرگ الهی در اوج سلطه شرق و غرب بود وپشت ظالمان را به لزره درآورد.

وی رمزِ پایداری و جاودانیِ انقلاب را، حضور پرشورِ مردم و جانفشانی برای خواسته واعتقاد به آن، عنوان و اعلام کرد: دهه فجر بهترین زمان برای اطلاع رسانی به ولی نعمتان است.

فرماندار رشت با بیان اینکه در دهه فجر به تفکیک 154 پروژه بخش دولتی و31 پروژه بخش خصوصی درشهرستان رشت بازگشایی می شود، افزود: اعتبارِ مربوط به این پروژه ها در بخشِ دولتی و خصوصی به ترتیب، 175 میلیارد تومان، با افزایش 212 درصدی و یک هزار و 141 میلیارد تومان با افزایش  877 درصدی است.

شفقی اشتغال زاییی پنج پروژه شاخص افتتاحی در دهه فجر را تعداد دو هزار و 861 نفر اعلام کرد و گفت: کل پروژه های قابل افتتاح دردهه فجر، 186 پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و368 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به افتتاحِ کشتارگاه صنعتی طیور مروارید، آریا پویا، شرکت ساخت ورق‌های پوشش، بیمارستان پارس، شرکت صنعت آلومینیوم گیلان و شرکت پروفیل و پنجره دیلمان در دهه فجر در شهرستان رشت، بیان کرد: کل اعتبارات پروژه های امسال 645 درصد، نسبت به سال ۹۴ افزایش داشته است.

فرماندار رشت انباشتِ مطالبات درزمینه اشتغال را مانعِ لمس آمار اشتغال زایی درشهرستان عنوان  و تصریح کرد: درحالِ تلاش و برنامه ریزی، برای ایجاد اشتغال در بخش صنایع کوچک و روستایی هستیم که شاید بتوان با 10 میلیون تومان نیز دو شغل ایجاد کرد.

شفقی به اعلامِ خبری درزمینه گردشگری درشهرستان رشت در آینده نزدیک اشاره کرد و افزود: این اتفاق نتیجه برگزاری جلسات با مدیران استان است که درکشور بی نظیر است.

 

ارسال نظرات