خبرهای داغ:
طی مراسمی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۱۵۸۶۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با حضور مسئولین ارشد استانی و شهرستانی و نیز بسیجیان ارومیه برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی انقلاب اسلامی از نعمات بزرگ الهی برای امتمان و خیزی بلند بر علیه استکبار جهانی بود؛ انقلابی که از این ملت ملتی قوی و استوار ساخت.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، ذلت و عقب ماندگی جای خود را به عزت و عظمت داد و ملت ایران را تبدیل به یک قدرت بی مانند و جهانی کرد که امروز حتی اگر سران استکبار هم بخواهند تصمیمی بگیرند ناچار به در نظر گرفتن نقش ملت بزرگ ما و انقلاب اسلامی هستند.

سردار عابدین خرّم تصریح کرد: آمریکایی ها در سال های پیش از انقلاب اسلامی از ارتش و قوای مسلح ما به عنوان پیاده نظام خود استفاده می کردند که از نمونه های آن می توان به استفاده از هواپیماهای ایرانی در جنگ ویتنام و یا سرکوب حرکت های اعتراضی در عمان اشاره کرد که به دستور آمریکایی ها توسط ارتش ایران صورت می گرفت.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در ادامه گفت: امروز قوای مسلح ایران و جوانان ایران برای نجات امت اسلامی با استکبار جهانی سنگر به سنگر می جنگند؛ این عظمت ملت ایران است که تمام توان استکبار و توطئه های آنان را نقش بر آب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در امتداد همان انقلاب جهانی حضرت رسول(ص) است و امروز پرچم اسلام و حق تعالی و توحید و جهان بینی اسلام را ملت ایران به دست گرفته است و این افتخار بسیار بزرگی است.

سردار خرّم افزود: مرحله اول حرکت عظیم مردم ایران، پیروزی انقلاب اسلامی و مرحله دوم تشکیل نظام اسلامی است و ما در مراحل بعدی و برای تحقق اهداف آرمانی انقلاب اسلامی که مد نظر مقام معظم رهبری است باید در راستای تشکیل دولت و جامعه و تمدن اسلامی گام برداریم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری می فرماید انقلابی هستم دیپلمات نیستم این به عنوان ارزش و روحیه ای که هیچ وقت مشمول زمان نخواهد شد باید توسط بسیج به بدنه جامعه منتقل شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: بسیج باید پرچمدار سبک زندگی اسلامی در جامعه ما باشد. چیزی که دشمن می خواهد آن را از بین ببرد. برادران و خواهران بسیجی در هر جایی که باشند باید جامعه اسلامی را در برابر سم مهلک فرهنگ غربی محافظت کنند.

در پایان مراسم، ضمن تجلیل از زحمات سرهنگ پاسدار علی حجازی‌فر فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، سرهنگ پاسدار کریم علی‌نژاد به‌عنوان فرمانده این ناحیه مقاومت معرفی شد.

ارسال نظرات