خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

اراده و عزم قوی و ملی راه حل چالش فرهنگی است

به منظور اهمیت دادن حضور فعالان فرهنگی سپاه در فضای مجازی گردهمايي و نشست فرهنگي فرهنگ ياران فعال رده با عنوان رصد جنگ نرم فرهنگی دشمن در عرصه رسانه ها در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۵۸۵۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی، ارزش و جایگاه فرهنگی را از دیدگاه رهبری بیان نمود و گفت: رهبر معظم انقلاب از فرهنگ به عنوان جنگ نرم در عرصه رسانه ها نام برده است.

حجت الاسلام رستمی یکی از مباحث مهم و حساس را بحث نفوذ فرهنگی دانست و افزود: اگر کشوری به دنبال توسعه، پیشرفت و سلامت همه جانبه اجتماعی باشد و بخواهد با تهدیدات دشمن مقابله کند باید بخش قابل توجهی از سرمایه خود را بر عرصه فرهنگ اختصاص دهد.

این مسئول در ادامه به بیان راه‌های مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: بیمه کردن جامعه و جوانان از نوع اعتقادی و اخلاقی بهترین راهکار در مقابل نفوذ فرهنگی است.

وی با توجه به ماهیت جنگ نرم،تصریح کرد:نقش فرهنگ یاران در رسانه ها پررنگ تر است لذا باید شما عزیزان به وظیفه خطیر خود عمل نموده و سعی نمایید در تمامی میادین حضور فعال داشته و تاثیر وافی بگذارید.

حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه جنگ نرم دشمن در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه وجود دارد، عنوان کرد: مدیریت مقام معظم رهبری و اعتقاد عمیق به مردم و همچنین اعتماد مردم به ولایت فقیه، برگ برنده ما در برابر هرگونه تهاجم دشمن است، اما این مزیت نباید ما را از نفوذ دشمن غافل کند، دشمن با استفاده از ابزار روز خود همیشه درصدد است تا شیوه‌های نو را بیازماید.

ارسال نظرات