در آستانه دهه مبارک فجر صورت گرفت

تجلیل از خبرگزاری فارس مازندران به دلیل پوشش مناسب اخبار هفته بسیج

همزمان با فرا رسیدن سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط فرمانده سپاه کربلای مازندران از خبرگزاری فارس مازندران به دلیل پوشش مناسب اخبار هفته بسیج تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۸۱۵۸۱۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در آستانه دهه مبارک فجر و فرارسیدن سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران از مدیر خبرگزاری فارس مازندران به دلیل پوشش مناسب اخبار هفته بسیج تجلیل شد.

تجلیل از خبرگزاری فارس مازندران در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران استان در نشست خبری فرمانده سپاه کربلای مازندران صورت گرفت، همچنین در این نشست از خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) نیز تجلیل شد.

در لوح یادبود حجت‌الاسلام یدالله غلامی مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران آمده است؛

مدیر مسؤول محترم خبرگزاری فارس مازندران

امروزه یکی از مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها، بازخوانی فرهنگ بسیج در دوران مشعشع انقلاب است تا روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و فداکاری را در جامعه تقویت کند و برای نصرت ولایت نقش موثری در بسیج اجتماعی داشته باشد.

سپاه کربلا مازندران از این رسانه که در هفته مبارک بسیج، بزرگ‌ترین میراث امام خمینی (ره) بهترین عملکرد را در پوشش اخبار برنامه‌های هفته بسیج داشت و همچنین در انعکاس و انتشار اخبار برنامه‌های اقتدارآفرین سپاه و بسیج با هدف آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به عموم مردم جامعه در تقویت روحیه ایثار و مقاومت نقش‌آفرینی کرد، کمال قدردانی و تشکر را دارد.

امید است با التزام به مدیریت جهادی و روحیه انقلابی در عرصه رسانه برای اهداف بلندمدت نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش در عرصه اطلاع‌رسانی مؤثر باشید.

به گزارش فارس، در مازندران بیش از 70 دفتر نشریات سراسری، استانی و محلی و همچنین حدود 10 خبرگزاری رسمی فعالیت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها