با حضور فرماندهان:

برگزاری «طرح رهبرکوچک» در شهرستان اردکان

حلقه صالحین فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی اردکان تحت عنوان «طرح رهبرکوچک»، برگزار گردید .
کد خبر: ۸۸۱۵۷۸۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حلقه صالحین فرماندهان برادر واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی اردکان تحت عنوان«طرح رهبرکوچک» با حضور فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی به عنوان مربی دانش آموزان و «دانش آموختگان طرح شهدای مدافع حرم» در روز یک شنبه مورخ 10 بهمن 1395 در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان برگزار شد .

به گفته "محمد فتاحی" فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهدای اردکان ، هدف اصلی از اجرای«طرح رهبرکوچک» برای فرماندهان بسیج دانش آموزی برادر در این روز؛ برنامه ریزی جهت بزرگداشت دهه مبارک فجر در سطح مدارس و استمرار ارتباط فرماندهان با حوزه جهت رصد و پیگیری موضوعات درسی، علمی، اخلاقی و تربیتی و نظارت بر روی عملکرد فرماندهان واحدها و همچنین پاسخ به سئوالات و شبهات دینی و معرفتی آن ها می باشد .

لازم به ذکر است در این جلسه فرمانده بسیج دانش آموزی اردکان ضمن تبریک فرارسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر به دانش آموزان از آن ها درخواست کرد تا ضمن شرکت در رزمایش شباب و اجرای برنامه هایی مناسب برای گرامیداشت این ایام ا... در سطح مدارس از فرماندهان بسیج مدارس خواست تا با درس خواندن الگویی مناسب برای سایر دانش آموزان باشند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار