برگزاری آزمون طرح آیه های تمدن اردکان:

برگزاری آزمون علمی طرح آیه های تمدن بسیج دانش آموزی در اردکان

مسئول طرح آیه های تمدن اردکان : هدف برگزاری آزمون علمی طرح آیه های تمدن بسیج، کمک به دانش آموزان برای ارتقاء معدل و قبولی در دانشگاهها، بدون درنظر گرفتن کسب درآمد و سود می باشد.
کد خبر: ۸۸۱۵۷۸۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

مسئول طرح آیه های تمدن اردکان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردکان از برگزاری مرحله دوم آزمون این طرح در شهرستان اردکان خبر داد .

عباس افخمی اردکانی در تشریح اهداف برگزاری این طرح علمی گفت: هدف طرح علمی آیه های تمدن بسیج،کمک به دانش آموزان و خانواده آن ها برای ارتقاء تحصیلی، افزایش معدل و پذیرش آن ها در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان و در نهایت کسب رتبه های برتر کنکور و قبولی در دانشگاه و مراکز دولتی، بدون در نظر گرفتن کسب در آمد و سود می باشد که از سوی بسیج دانش آموزی در حال اجرا است و دانش آموزان واجد شرایط می توانند با شرکت در این طرح، از مزایای آن بهره مند گردند .

وی افزود : در این طرح از بهترین و برجسته ترین دبیران و مشاوران کشوری و مناسب ترین کتب و قویترین آزمون ها در جهت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان استفاده می شود و نسبت به سایر آزمون هایی که توسط موسسات دیگر برگزار می شود برای دانش آموزان و خانواده آن ها به مراتب ارزان تر و مناسب تر می باشد .

مسئول طرح آیه های تمدن حوزه بسیج دانش آموزی شهداء ناحیه اردکان گفت : در این مرحله از آزمون که در دو حوزه برادران و خواهران به صورت مجزا برگزار شد ، بیش از 320 نفر از دانش آموزان به سؤالات مربوطه پاسخ دادند .

لازم به ذکر است که مسئولین و مدیر آموزش و پورش و ناحیه بسیج به همراه فتاحی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی اردکان از حوزه های برگزاری آزمون طرح آیه های تمدن بازدید نموده و در جریان نحوه برگزاری این آزمون قرار گرفتند .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان در حاشیه بازدید از حوزه های برگزاری آزمون آیه های تمدن از برگزارکنندگان و عوامل اجرایی این طرح تشکر و قدردانی کرد .

محمد اشرفیان اردکانی ، اجرای طرح آیه های تمدن را گامی در جهت پرورش استعدادهای علمی و برتر دانش آموزان دانست .

ارسال نظرات
آخرین اخبار