امام جمعه کلیبر در جمع مسئولان ادارات این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران در زمان حاضر راهی است که متکی به ذات اقدس الهی بوده و همانند انبیاء و با تکیه برسیره عملی آن ها هدف هدایت جامعه را دنبال می کند.
کد خبر: ۸۸۱۵۷۶۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدحسن موسوی با اشاره به اینکه اسلام تنها مکتب نجات دهند بشریت از ظلم وستم است افزود: مردم ایران با لبیگ گویی به فرامین حضرت امام(ره) مسیر روشن و چراغانی دین اسلام را برای خروج از ظلم و ستم رژیم طاغوت انتخاب کردند و تحت رهبری حضرت امام این مسیر را به خوبی طی کردند.

وی با اشاره به اینکه همه ادرات و حتی مراکز علمی و دانشگاهی زمان شاه مرکز ترویج فساد اخلاقی بود اظهار داشت: حضرت امام ما را از این همه فتنه و فساد و فحشا نجات داد و امروز در هیچ جای جهان حکومتی همچون حکومت ایران که مردمی و مکتبی باشد و رهبری آن فقط به فکر مردم باشد نمی توان یافت.

امام جمعه کلیبر بیان کرد: خدماتی که در طول 38 سال انقلاب اسلامی انجام گرفته به اندازه خدمات رژیم 2500ساله طاغوت و بلکه بیشتر نیز می باشد و این نشانه عزم دولت برای خدمت است با وجود اینکه دشمنان حتی یک روز هم انقلاب را رها نکرده اند و به فکر ضربه زدن به انقلاب بوده اند.

فرماندار کلیبر نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از عمکرد دولت در این شهرستان ارایه کرد و گفت: در طول دهه فجر طرح های مختلف عمرانی و فرهنگی در سطح شهرستان افتتاح خواهد شد.

خدابخش افزود: دهه فجر مناسب ترین زمان برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است و باید در قالب برنامه های فرهنگی و هنری انقلاب و دستاوردهای انقلاب ترویج شود.

 

ارسال نظرات