خبرهای داغ:
مصطفی احمدی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان در جمع کارکنان ناحیه امام صادق (ع) گفت : انقلاب اسلامی ایران مرحله ی بلوغ حکومت شیعه و نقطه ی عطفی در تقابل حق و باطل است.
کد خبر: ۸۸۱۵۷۵۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، حجت الاسلام علی رمضانی به مناسبت های روز اشاره کرد : سالروز فتوای میرزای بزرگ شیرازی ، شهادت غلامحسین افشردی (حسن باقری) و از خودگذشتگی آتش نشانان و تشییع پیکر آنها را گرامی داشت.

 

وی افزود : تاریخ شیعه به سه دوره تقسیم می شود دوره اول انزوای شیعه ، به خاطر حکومت های ظالم ، ضد اسلام و مخالف شیعه ، دوره دوم دوره حاکمان شیعه در این دوره حاکمان شیعه با شیعیان در ارتباط بودند و شیعه رونق پیدا کرد که مقارن با دوران صفویه بود دوره سوم حکومت شیعه که در راس آن مرجعیت به عنوان نایب امام زمان (عج) حضور دارد .

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد : این سیر بیانگر تحولات شیعه و رونق شیعه است و روزبه روز به رونق و پیشرفت شیعه افزوده شده است و انقلاب اسلامی ایران مرحله ی بلوغ حکومت شیعه و نقطه ی عطفی در تقابل حق و باطل است .

 

وی گفت : نگاه انقلاب اسلامی به دین دو نگاه است : 1- نگاه حداکثری و جامع به دین و اسلام 2- نگاه فرا ملی است . در هر کشوری وقتی یک انقلابی صورت می گیرد مختص به محدوده خودشان است اما نگاه انقلاب ما فرا منطقه ای است ، بلکه افق نگاه انقلاب اسلامی و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی یک افق بسیار گسترده است که شامل تمام جهان می شود .

 

علی رمضانی گفت : انقلاب اسلامی از همان ابتدا در مقابل دو ابرقدرت شرق و غرب ایستاد که یکی از آنها یعنی شوروی سابق فروپاشید که خود امام نیز پیش بینی کرده بودند. امام خمینی (ره) فرمودند : ما انقلاب را به تمام دنیا صادر خواهیم کرد.و به مسئولان فرمود : که انقلاب ما محدود به ایران نیست ، انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت (عج) است که خداوند به همه جهانیان منت نهاده و ظهورش را نزدیک نماید .

ارسال نظرات
آخرین اخبار