امام جمعه شهرستان ایوان: انقلابی گری، استکبارستیزی و مردمی بودن بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است. فساد ریشه انقلاب را نشانه رفته است و اگر حواسمان جمع نباشد ماجرای عثمان تکرار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۵۷۱۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدلروند، امام جمعه شهرستان ایوان در دیدار بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه ایوان بمناسبت دهه مبارک فجر گفت: باید به دهه فجر و 12 بهمن سالروز ورود امام (ره) توجه ویژه شود؛ این روز روز کمی نیست و در تاریخ ماندگار خواهد شد. در آینده چراغ راه آیندگان خواهد بود. باید این روز گرامی داشته شود.

امام جمعه ایوان با اشاره به وضعیت سیاسی جامعه اظهار کرد: در زمانه و روزگار عجیبی قرار داریم و در این موقعیت حساس تشخیص حق از باطل مشتبه شده است. طرفدار باطل با رنگ و لعاب باطل را حق جلوه می دهد و هوادار حق نیز متأسفانه سکوت پیشه می کند. در ایامی که به فرموده رهبر معظم انقلاب نتیجه ای از برجام نگرفته نشد و حج هم تعطیل شد و تحریم ها برداشته نشد، ملت ایران تحقیر شد. الان هم رئیس جمهور آمریکا مسلمانان را تحقیر کرده و کشورهائی که با محور مقاومت همراهند و از خود دفاع می کنند را به چالش کشیده است. دولتمردان باید محکوم کنند. ایران که خورد ضربه خورده تروریسم است حامی تروریست لقب گرفته و این تحقیر ملت ایران و اهانت است. جواب مسئولین ما باید این باشد کهما هماقدام انقلابی خواهیم کرد و متأسفانه الان ضعف را می بینیم. ترامپ با این کار ملیت کشورها را به زیر سئوال برده است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ایوان افزود: ملت آمریکا بویی از تمدن نبرده اند. با اینکه رئیس جمهور اسبق ما آنها را متمدن ترین ملت خواند. ملتی که به کلینتون همنجنس باز رأی دهد و به اوباما که برای دخترش سگ انتخاب می کند متمدن است؟ 90 درصد رأی آنها به دو نامزدی است که یکی فساد اخلاقی اش واضح و دیگری دیوانه و روانی است . ملت آمریکا بی ادب و بی ریشه است و اگر بی ادب نبود چرا باید ترامپ روانی انتخاب شود.

امام جمعه شهرستان ایوان ادامه داد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب استکبار ستیزی و انقلابی گری است. مسیر انقلاب روحیه انقلابی گری می خواهد. انقلابی باید استکبارستیز باشد. باید گفت: امام زندان رفت و تبعید شد و پسرش شهید شد اما از نظام دفاع کرد. مردمی بودن از دیگر دستاوردهای انقلاب است که آنرا بیمه و حفظ می کند.مردمی بودن یعنی اگر مسیر دولت درست بود باید با او بود و حمایت کرد و اگر مسیر آن غلط و به انحراف کشیده شد باید با رهبری همراه شد و از آن انتقاد کرد.البته یادآوری نقش رهبری در پیروزی انقلاب ضروری است. باید ولایتمدار بود.

حجت الاسلام لروند اذعان کرد: باید اخبار انقلابی روایت شود. نباید بخاطر معاملات و تعامل خبر را تغییر داد. باید از ولایت دفاع کرد. باید ولایتمداری در اخبار منعکس شود. از روحیه انقلابی گری باید دفاع شود. باید روحیه انقلابی گری ترویج و با اهل تعامل تعامل شده و اما دست کسی را که به ولایت تعرض کند قطع کرد.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار