خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
حجت الاسلام هاشمی گفت : خدمات شایسته سپاه در طول انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست و سپاه و بسیج در هر میدانی که بودند آثار و برکات خوبی از خود به جا گذاشتند.
کد خبر: ۸۸۱۵۷۰۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، حجت الاسلام هاشمی مسئول دفتر امام جمعه شهر اصفهان در دیدار مسئول و کارکنان مجموعه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (ع) به نقش سپاه و بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : خدمات شایسته سپاه در طول انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست و سپاه و بسیج در هر میدانی که بودند آثار و برکات خوبی از خود به جا گذاشتند.

وی در ادامه افزود : به حمدالله انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رشادت های مردم ولایت مدار و شهید پرور ایران اسلامی در مسیر رشد و تعالی می باشد و با سکان داری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کشتی انقلاب ، هر روز شاهد پیشرفت می باشد.

حجت الاسلام رمضانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان هدف از این دیدار را تکریم بازنشستگان سپاه و تعامل با آنان را عنوان کرد لازم به ذکر است در این دیدار علاوه بر مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ، معاونت های آن مجموعه نیز حضور داشتند.

خدمات شایسته سپاه در طول انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست

ارسال نظرات