فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تفرش

اعزام 80 دانش‌آموز دختر تفرشی به مناطق جنگی

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: 80 دانش آموزان دختر تفرشی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۱۵۶۷۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محسن صادقی، فرمانده ناحیه مقامت بسیج تفرش در مراسم اعزام اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، 80 نفر از دانش آموزان بسیجی دختر در قالب یک کاروان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار صادقی افزود: دانش آموزان در مدت 3 روز از مناطق عملیاتی والفجر 8، خرمشهر، شلمچه، یادمان شهدای فتح المبین و معراج الشهدا بازدید خواهند کرد.

وی آشنایی و پیوند فکری نسل جوان با ارزش‌ های انقلاب و شهدا را یکی از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور برشمرد و خاطرنشان کرد: در شرایطی که هجمه‌ های فرهنگی برای تضعیف اعتقادات فکری نسل جوان به میدان آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تفرش تصریح کرد: اجرای برنامه‌ های فرهنگی در قالب راهیان نور، حرکتی در راستای تعمیق باورهای فکری در مسیر آرمان‌ ها و ارزش‌ های انقلاب اسلامی در بین افراد است.

سرهنگ پاسدار صادقی آشنایی با دستاوردهای دوران دفاع مقدس را از اهداف اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی دانست و گفت: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به عنوان یک کار فرهنگی ارزشمند نقش موثری در آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

در این مراسم دانش آموزان با بدرقه مسئولین و معلمان راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات