فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: انقلاب اسلامی ایران حرکت عظیم تاریخی است که ساختار مدیریت جهان را در عرصه های فکری، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و علم و فناوری تغییر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۶۶۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تفرش ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر به فجر آفرینان و عرض تسلیت به مناسبت شهادت آتش‌نشانان حادثه پلاسکو با تشریح برنامه‌های دهه فجر گفت: بهمن ماه و ایام الله دهه فجر، یادآور و نشانه استکبار ستیزی ملت و دهه نور و عزت مردم ایران و یادگار بزرگ امام خمینی (ره) است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران حرکت عظیم تاریخی است که ساختار مدیریت جهان را در عرصه های فکری، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و علم و فناوری تغییر داد.

سرهنگ پاسدار صادقی ادامه داد: د این ایام بهترین فرصت برای ارج نهادن و تجلیل از مجاهدت ها و جانفشانی های شهدای انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: ناحیه مقاومت بسیج تفرش برای دهه فجر امسال بیش از 40 برنامه فرهنگی، روشنگری، ورزشی، اردویی و اجتماعی تدارک دیده است که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار صادقی با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ رزمندگان استان مرکزی در اراک، افزود: این اجتماع بزرگ و بی سابقه می تواند جلوه ای از حضور ادامه دار نیروهای واقعی و ارزشی که در زمان انقلاب بودند، باشد و نشان دهنده اینکه مسیری که با جانفشانی های رزمندگان آغاز شده، ادامه دار است و تا ظهور امام زمان(ع) ادامه دارد.

وی افزود: در این همایش بیش از 200 نفر از رزمندگان تفرش شرکت می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تفرش تصریح کرد: برگزاری اردوهای جهادی، برپایی نمایشگاههای فرهنگی و هنری، نواخته شدن زنگ انقلاب، اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور، اجرای جلسات روشنگری، عطر افشانی قبور شهدا، برگزاری میقات صالحین، اجرای یادواره 3 تن از شهدای انقلاب اسلامی از برنامه‌های دیگر دهه فجر انقلاب اسلامی در ناحیه مقاومت بسیج تفرش است.

سرهنگ پاسدار صادقی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور، ادامه داد: در این اردو 150 نفر از دانش‌آموزان و در قالب 2 کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند که در مدت 3 روز از مناطق عملیاتی والفجر 8، خرمشهر، شلمچه، یادمان شهدای فتح المبین و معراج الشهدا بازدید خواهند کرد.

وی به تاثیرگذاری اردوهای جهادی اشاره و خاطر نشان کرد: اردوهای جهادی از دو بعد فردی و اجتماعی موثر است. از بعد اجتماعی، خدمات رسانی به اقشار محروم، فقر زدایی و ایجاد روحیه جهادی در بین اقشار مردم و در بعد فردی می تواند در جهت سازندگی فرد، تقویت روحیه جهادی و معنویت افزایی موثر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات