خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر سه قلعه گفت: طبق فرمایش رهبری " این انقلاب بدون نام امام راحل در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست" و همه ما مدیون تفکر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران هستیم.
کد خبر: ۸۸۱۵۶۵۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر سه قلعه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به این نکته که باید برای بزرگداشت دهه مبارک فجر همه به صحنه بیایند، اظهار داشت: هفته استقبال از دهه مبارک فجر برای ورود به جشن های پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مهدی راهی افزود: باید ادارات بخش و نهادهای مختلف در هفته استقبال از دهه فجر با حضور در مزار شهدای شهر و نثار تاج گل، این سنت بزرگ را پاس بدارند.

وی با اشاره به این نکته که امروز ملت ایران مدیون اندیشه ها و تفکر امام راحل است، ادامه داد: این انقلاب بدون نام امام راحل در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست و همه ما مدیون تفکر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی با اشاره به این نکته که دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بیان داشت: باید از فرصت دهه مبارک فجر برای تبیین ارزش های انقلاب استفاده کرد.

راهی فضاسازی تبلیغی و محیطی را در این ایام بسیار مهم دانست و یادآور شد: فضاسازی تبلیغی و محیطی در ایام الله دهه مبارک فجر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی برنامه های این حوزه در دهه مبارک فجر را دیدار مسولین با امام جمعه شهر، نواختن زنگ انقلاب در تمام مدارس شهر وگلباران تمثال امام راحل، برگزاری رژه موتوری در شهر و ارسال پیامک تبریک به بسیجیان شهر عنوان کرد.

فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر سه قلعه افزود: برگزاری نمایشگاه دهه فجر، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، غبارروبی گلزار شهدای شهر، مسابقه دوچرخه سواری، نورافشانی و برگزاری یادواره شهدا با حضور حاج اقای صادقی سرایانی از دیگر برنامه ها در دهه فجر است.

وی گفت: از دیگر برنامه های دهه فجر برگزاری نمایشگاه آثار هنری، مسابقات ورزشی ، سرکشی از خانوده های ایثارگران انقلاب، همایش بسیج عشایر، اعزام تیم پزشکی و همایش شبی با شهدا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها