خبرهای داغ:
فرماندار میامی خبر داد؛

افتتاح 46 پروژه همزمان با دهه فجر درشهرستان میامی

فرماندار شهرستان میامی گفت: در دهه فجر امسال 46 پروژه با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد ریال در بخش‌های مختلف شهرستان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۶۱۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، محمد مهدی کریمی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل فرمانداری میامی با بیان اینکه 46پروژه با اعتباری بالغ بر 27 میلیاردو 234 میلیون تومان در شهرستان میامی به بهره برداری می رسد، گفت: این دهه  سه عامل مهم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای کشور به ارمغان آورد که قانون اساسی براساس همین سه عنصر شکل گرفته شده است.

وی افزود:  ما یاد خاطره روزها و شهدای انقلاب و مردان بزرگی که به خاطر این انقلاب تلاش ومجاهدت کردندوبصورت مداوم پای انقلاب ایستادند را باید گرامی بداریم.

افتتاح 46 پروژه همزمان با دهه فجر درشهرستان میامی

کریمی با بیان اینکه بیشترین پروژه قابل افتتاح در دهه مبارک فجر میامی متعلق به توزیع برق و بنیاد مسکن هرکدام با 12 پروژه است، گفت: پس از این دو دستگاه آب وفاضلاب روستایی با 5 پروژه، راه وترابری با 4 پروژه، دهیاری ها با 3 پروژه، جهاد کشاورزی، نوسازی مدارس، منابع طبیعی، آب و فاضلاب شهری، هر کدام دو پروژه و حمل و نقل پایانه ها بایک پروژه در رتبه بعدی تعداد پروژه های قابل افتتاح در شهرستان قرار دارند.

  فرماندار شهرستان میامی بابیان اینکه  پروژه ها اغلب از سال 92 کار آن آغاز شده است، یادآور شد: از این 46 پروژه 28 پروژه آن در بخش مرکزی و18 پروژه آن در کالپوش قرار داردکه قابل افتتاح و بهره برداری است.

کریمی با بیان اینکه از روز 12 بهمن ماه با غبارروبی مزار شهدای میامی برنامه های دهه فجر آغاز خواهدشد، گفت:  دیدار با امام جمعه، زنگ انقلاب، ملاقات عمومی مدیران با مردم ، رژه موتوری وتراکتوری، سرکشی فرماندار از 52 روستای شهرستان به همراه برخی از مدیران دستگاه ها متناسب با مشکلات هر روستا و... از دیگر برنامه های این دهه خواهد بود.

افتتاح 46 پروژه همزمان با دهه فجر درشهرستان میامی

وی همچنین از سفر یکروزه استاندار سمنان به میامی در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: مردم در روزچهارشنبه از این ایام مبارک دهه فجرشاهد حضور استاندار سمنان به همراه 6 مدیر کل در شهرستان و افتتاح پروژه مجتمع گاز رسانی به 10 روستای کلاته های شرقی به مرکزیت بکران و پروژه بهسازی آسفالت ورودی نردین به صورت حضوری و مابقی پروژه ها بصورت همزمان خواهند بود.

افتتاح 46 پروژه همزمان با دهه فجر درشهرستان میامی

افتتاح 46 پروژه همزمان با دهه فجر درشهرستان میامی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها