خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز عنوان کرد؛

هفدمین کنوانسیون راهنمایان گردشگری پشتوانه ارزشمند تبریز 2018

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، برگزاری نشست شهردار تبریز با اعضای هفدهمین کنوانسیون راهنمایان گردشگری را پشتوانه ارزشمندی برای تبریز 2018 دانست.
کد خبر: ۸۸۱۵۵۴۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رضا خلیلی گفت: در نخستین روز این نشست که با سخنرانی رئیس جمهور آغاز شد تصویری از دستاوردها و پتانسیل های گردشگری تبریز پخش شد.

وی ادامه داد: نشست گردشگری تبریز با حضور 500 تن از مدیران و نمایندگان و فعالان گردشگری از 45 کشور جهان برگزار شد که این افراد از تاثیرگذارترین نفرات در حوزه گردشگری هستند و هر یک می توانند طیف بسیاری را برای سفر به کشورمان و شهر بتریز جذب کنند.

خلیلی با اشاره به سایر برنامه های برگزار شده در این نشست یادآور شد: دیدار شهردار تبریز با رئیس سازمان جهانی گردشگری UNWTO و دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دیدار با اعضای هیئت رئیسه فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری و اساتید مطرح جهانی در حوزه گردشگری از دیگر برنامه های شهردار تبریز همزمان با نخستین روز کنوانسیون گردشگری بود.

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، با اشاره به انتقادهای وارد شده نسبت به وجود نداشتن تبریز در برنامه سفر اعضای کنوانسیون به تبریز خاطرنشان کرد: برنامه کنسوانسیون 2017 از دو سال پیش تنظیم شده بود و در حال حاضر قادر به تغییر آن نبودیم ولی با درایت و توجه خاص شهردار تبریز در حوزه گردشگری این برنامه ویژه ترتیب داده شد تا پتانسیل های گردشگری تبریز به اعضای این کنوانسوین معرفی شود.

خلیلی همچنین گفت: تبریز در محتوای این برنامه تاثیر بسزایی داشت و شهرداری تبریز در این حوزه به موقع وارد عمل شد به طوری که مباحث تبریز 2018 در سالن اجلاس سران به خوبی مطرح شد و به یقین می توان گفت تاثیر آن در تبریز 2018 نمایان خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها