خبرهای داغ:
مسؤول بازرسی سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک:
مسؤول بازرسی سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های دهه فجر با حضور مردم، گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی مانع ایجاد شکاف در بین نسل‌ها می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۵۱۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر به ریاست معاون فرمانداری شهرستان آبیک، در سالن جلسات فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد.

رضا پاریاب مسؤول بازرسی سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در این جلسه با اشاره به اهمیت گرامی‌داشت یوم‌الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما مردمی است و به حزب یا جناح سیاسی یا نظامی خاصی تعلق ندارد و مردم با سلاح ایمان خود توانستند در مقابل اسکتبار، ایستادگی کنند و نهال انقلاب را امروز به درختی تنومند تبدیل کنند.

وی با اشاره به اینکه به اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین نقش را خود مردم ایفا کردند، افزود: دلدادگی مردم به ولایت و باور امام به مردم سب شد انقلاب اسلامی بعد از سال‌ها مبارزه و تلاش در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر نشست و امروز همه وظیفه داریم هرسال مراسمات دهه فجر را باشکوه‌تر برگزار کنیم.

پاریاب با بیان اینکه اگر خاطرات بهمن ۵۷ فراموش شود، قطعاً انقلاب آسیب خواهد دید، اذعان کرد: انقلاب ما متعلق به دوران انقلاب اسلامی، زمان جنگ و اکنون نیست این انقلاب از زمان انبیاء شروع شد و تا زمان ظهورحضرت مهدی(عج) نیز تداوم می‌یابد.

این مقام مسئول ادامه داد: اجرای با کیفیت برنامه‌های فرهنگی، بصیرتی، علمی و ورزشی دراین دهه باعث ایجاد شور و نشاط حماسی و انقلابی در بین آحاد مردم شده و یادآور خاطرات دوران انقلاب خواهد بود.

مسؤول بازرسی ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک گفت: امیدواریم همه مسؤولین امسال بتوانیم در جهت پاسداشت زحمات شهدا برگزار کنیم. امروز که ما پشت صندلی‌ها نشسته‌ایم به برکت زحمات شهدا و امام راحل است که باید اهداف انقلاب را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن در جهت فاصله انداختن بین مردم و نظام، متذکر شد: یکی از هجمه‌های دشمنان ایجاد شکاف بین نسل‌ها و با نظام است که در برنامه ریزی‌ها رفع این مشکل در اولویت است.

پاریاب ادامه داد: دهه فجر یکی از مناسبت‌هاست که ادارات می‌توانند خدمات را به مردم تبیین کنند و مشخص شود همه شاکله نظام در خدمت‌رسانی به مردم است و نظام به یک جبهه خاص تعلق ندارد.

رضا پاریاب با اشاره به برنامه‌های سپاه در دهه فجر مطرح کرد: برنامه‌های تجلیل از بسیجیان، برگزاری مسابقه نقاشی، مسابقه ورزشی، برگزاری جشن‌های انقلاب، برگزاری هیئت‌های عاشقان ولایت، نمایشگاه‌های صنایع دستی، همایش منتظران موعود، نشست‌های سیاسی، نور افشانی و سایر موارد از جمله برنامه های سپاه ناحیه امام صادق(ع) است.

مسؤول بازرسی سپاه ناحیه امام صادق(ع)، در پایان با درخواست از مدیران جهت شرکت در مراسمات، اضافه کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و نشست های بصیرتی و برگزاری یادواره شهداء، محفل انس با قرآن، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، غبارویی مزار شهدا و برگزاری جشن انقلاب و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از مهمترین برنامه های اجرایی سپاه شهرستان آبیک در این دهه مبارک برشمرد.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها