شورای تبیین مواضع بسیج داتشجویی کشور با صدور بیانیه ای آحاد مردم شریف تهران را برای حضور پرشور در تشییع شهدای آتش نشان دعوت کرد.
کد خبر: ۸۸۱۵۵۰۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
به گزارش سرویس دانشجویی، خبرگزاری بسیج، پیش از این قرار بود مراسم تشییع پیکر تعدادی از شهدای آتش نشان در روز پنجشنبه 7 بهمن ماه برگزار شود اما به این خاطر که آن زمان پیکر تمام شهدا از زیر آوار ساختمان خارج نشده بود، با درخواست خانواده شهدا این مراسم روز دوشنبه 11 بهمن ماه موکول شد. به همین مناسبت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بیانه ای صادر کرده است.در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ۞
سوره احزاب ؛ آیه ۲۳
از مومنان مرداني هستند که به پيماني که با خدا بسته بودند وفا کردند
بعضي بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضي چشم به راهند و هيچ تغییری و تبدیلی در پيمان خود نداده اند.

حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو درکنار  همه اتفاقات تلخ و غم انگیزش که  باعث ایجاد ضررهای مالی و جانی به بسیاری از هموطنانمان شد، تبدیل به تجلی گاه شجاعت و غیرت گروهی از فرزندان برومند ملت گردید که اثبات کردند در راه حفاظت و حراست از امنیت این مردم جان خود را بر کف دست گرفته و از عمق جان آماده خدمتگزاری به هم میهنان خود هستند.

بزرگداشت آتشنشانان سفرکرده این حادثه نه تنها تکریم شهدای بزرگواری است که این حماسه را آفریدند بلکه احترام به مفاهیم عمیقی چون ایثار و خدمت به خلق است.

بدینوسیله شورای تبیین مواضع بسیج داتشجویی کشور از آحاد مردم شریف تهران دعوت مینماید که در مراسم پرشور تشییع بدن های مطهر شهدای ایثار و خدمت حضور بهم برسانند و اجتماعی در شان این قهرمانان ملت رقم بزنند انشالله.

والسلام علیکم و رحمه الله
ارسال نظرات