ایثار و گذشت بزرگترین ویژگی شهداء آتش نشان است

امام جماعت مسجد امام سجاد (ع) در کرج در آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان گفت: ایثار و گذشت بزرگترین ویژگی شهداء آتش نشان است.
کد خبر: ۸۸۱۵۴۹۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

آئین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو شامگاه روز گذشته با همت کانون  فرهنگی هنری مسجد امام سجاد(ع) و پایگاه بسیج این مسجد در کرج برگزار شد.


ایثار و گذشت بزرگترین ویژگی شهداء آتش نشان است

 

براساس این گزارش، جمعی از پرسنل آتش نشانان این منطقه با دعوت معتمدین مسجد به منظور حضور در این بزرگداشت حضور پیدا کردند و به نیابت از دیگر آتش نشانان از آنان تقدیر و تجلیل شد.

نوجوانان و جوانان مسجد که در این مراسم حضور داشتند از زحمات و فداکاری های این غیورمردان قدردانی کردند.

 

امام جماعت مسجد امام سجاد (ع) طی این مراسم از ایثار و گذشت به عنوان والاترین صفت انسانی یاد کرد و گفت: ایثار و از خودگذشتگی والاترین صفت انسانی است که در هر انسانی می تواند رشد کند.

 

به گفته این امام جماعت، دوران دفاع مقدس نیز اینگونه بود که جوانان این مرز و بوم جان عزیز خود را در طبق اخلاص می گذاشتند و در میدان های رزم حضور پیدا می کردند و امروز جانفشانی آتش نشانان حادثه پلاسکو تکرار ایثار رزمندگان دفاع مقدس است.

 

پهلوانی، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام سجاد (ع) در این آئین گفت: آتش نشانان نشان دادند که چگونه از جان خود رد مقابل حفظ جان و مال مردم می گذرند و این یک درس برای نوجوانان امروز است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام سجاد(ع) خاطرنشان شد: این آتش نشانان به عنوان اسطوره و قهرمان نوجوانان محسوب می شوند و با شرح فداکاری آنان درس ایثار و از خودگذشتگی را می توان آموخت.



منبع: شبستان
ارسال نظرات
پر بیننده ها