امشب،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس،در گفتگو با>>بسیج>>:
خبرگزاری بسیج:فرمانده نیروی انتظامی درگفتگو با بسیج گفت:تمام تلاشهای کارکنان ناجا،در هدف آسایش و امنیت مردم است،از این رو، اعتماد مردم به نیروی انتظامی را بزرگترین سرمایه خود میدانیم.
کد خبر: ۸۸۱۵۳۸۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امشب سرهنگ شاهپور فلاحی،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس،در حاشیه سومین ملاقات عمومی خود با مردم شهرستان قدس،که به منظور پیگیری و حل مشکلات مردم این شهرستان صورت گرفت،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج،نقش مردم را در انجام ماموریتهای پلیس حائز اهمیت برشمرد وتصریح کرد:براساس تدابیر فرمانده انتظامی کشور و ابلاغ آن به فرماندهان انتظامی کل کشور، مقرر شد در هدف دسترسی بهتر مردم به مسئولان انتظامی ، جلسات ملاقات عمومی با مردم علاوه بر جلسات هفتگی در استان به صورت دوره ای درشهرستانها انجام شود.

 
وی افزود: نیروی انتظامی با فراهم کردن ساز و کاری به نام دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) که پل ارتباطی بین پلیس و مردم است، در راستای کسب رضایتمندی مردم گام بر می دارد.

 
فرمانده انتظامی شهرستان قدس گفت: نیروی انتظامی با دیدگاه جامعه محوری توانسته است جایگاه بسیار خوبی در بین مردم به دست آورد که اعلام رضایتمندی از طرف مردم و مسئولان، نشان دهنده این موضوع است.

 
فلاحی با بیان اینکه اعتماد مردم،سرمایه ماست تصریح کرد:همه تلاش کارکنان انتظامی در راستای تحقق هر چه بیشتر آسایش و امنیت مردم است،لذا از این رو، اعتماد مردم  به کارکنان نیروی انتظامی بزرگترین سرمایه برای ما محسوب میشود.

 
این مقام انتظامی وضعیت امنیتی شهرستان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: البته تا نقطه مطلوب فاصله داریم که با پشتوانه مردم و حمایت های بی دریغ مسئولان، به این هدف نیز خواهیم رسید.

 
وی  در بخش دیگری از این گفتگو،برگزاری ملاقات های مردمی را بسیار اثر بخش عنوان  کرد و افزود: مردم با مراجعه به خادمان خود، مشکلات انتظامی خود را مطرح و دستورات لازم در رأستای رفع آنها صادر می گردد.

 
این مقام انتظامی با اشاره به کاهش ترافیک و تصادفات و افزایش کشفیات مواد مخدر در شهرستان قدس،تصریح کرد:در چند ماه گذشته افزایش کشفیات مواد مخدر و 80 درصد کاهش ترافیک و تصادفات در سطح شهرستان قدس گزارش‌شده است.

 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس،، در ادامه ضمن تأکید بر استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان،بیان داشت: اجرای این طرح ها در راستای تأمین امنیت بیشتر در جامعه صورت می گیرد.

 
فلاحی در خاتمه یادآور شد:این گونه دیدارها علاوه بر ایجاد رضایتمندی در مردم ، در راستای گشایش مشکلات مردم نیز موثر خواهد بود.
ارسال نظرات