ابوالقاسمی گفت: بیش از 15 عنوان برنامه در پایگاه های بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود در دهه فجر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۳۳۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸

علیرضا ابوالقاسمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر با اشاره به برنامه های دهه فجر در سطح حوزه و پایگاه های بسیج حوزه ولایت اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر برنامه های مختلقفی به همت پایگاه های بسیج در مساجد و محلات اجرا می شود که آذین بندی پایگاه ها و محلات و غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای انقلاب و دفاع مقدس و برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی از آن جمله است.

وی با اشاره به اجرای برنامه آبروی محله به همت پایگاه مقاومت امام موسی کاظم (ع) افزود: در 14 بهمن ماه برنامه آبروی محله به یاد شهیدان بیاری و میرغفوریان در شهید خیابان مفتح شاهرود برگزار می شود.

ابوالقاسمی با بیان اینکه برنامه میثاق دوباره بسیجیان با امام راحل و شهدا در دهه فجر اجرا می شود بیان کرد: به همت پایگاه امام خامنه ای برنامه بیعت با امام راحل و شهدای انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های شهدا در مسجد غربا شاهرود در 20 بهمن ماه اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: امروز شرایط جامعه جهانی به مرحله حساسی رسیده و تنها تبعیت محظ از ولایت فقیه می تواند راهگشای این مشکلات باشد و بسیجیان حوزه ولایت ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام و شهدا و مقام معظم رهبری اعلام می دارند همچنان گوش به فرمان ولایت بوده و تا پای جان مطیع اوامر رهبر معظم انقلاب هستند.

سرپرست حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن و اذان بسیجیان و اعضای حلقه های صالحین گفت: مسابقات قرآن و اذان بسیجیان و اعضای حلقه های صالحین سپاه ناحیه شاهرود به میزبانی پایگاه امام رضا (ع) در 16 بهمن در مسجد قرآن برگزار می گردد.

وی ادامه داد: مسابقات قرآن و اذان حوزه ولایت نیز با حضور متربیان و اعضای حلقه های صالحین در روز یکشنبه 10 بهمن به میزبانی پایگاه خاتم الانبیا(ص) در مسجد مصلی شاهرود اجرا می شود.

ابوالقاسمی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا عنوان کرد: با توجه به ایام ا... دهه فجر و گرامیداشت و ایام ا... پیروزی انقلاب به جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس یادواره شهدای عملیات والفجر 8 در تاریخ 22 بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد غربا به همت پایگاه امام خامنه ای برگزار می گردد.

وی با دعوت عموم مردم به خصوص بسیجیان برای حضور در برنامه های دهه مبارک فجر افزود: حضور و بزرگداشت ایام الله در جهت ترویج فرهنگ ناب اسلام و انقلاب در نسل جوان تاثیر دارد و این به دشمنان نشان می دهد که ملت ما همیشه در صحنه هستند و از انقلاب و اسلام و آرمان های آن دفاع می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها