خبرهای داغ:
در راستای امورات سربازان وظیفه

نظارت ستادی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از سپاه شاهرود

در راستای پیگیری امورات سربازان ، نظارت ستادی سپاه استان از ناحیه مقاومت سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۵۳۲۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای پیگیری امورات سربازان در نواحی مختلف سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، تیم نظارتی سپاه استان از سپاه ناحیه شاهرود و حوزه های مقاومت نظارت ستادی برگزار کردند.

در این نظارت ستادی که مسئولین از نمایندگی ولی فقیه،نیروی انسانی و یگان قرارگاه سپاه استان حضور داشتند، در خصوص فعالیت های سربازان و نیازهای آنها و اموراتی که انجام می دهند در سطح ناحیه و حوزه های مقاومت بسیج بررسی و نظارت به عمل آمد.

سرهنگ پاسدار حسینعلی محمدی مسئول بازرسی سپاه شاهرود در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه این نظارت ستادی در راستای برطرف نمودن مشکلات سربازان وظیفه انجام شده است گفت: مسئولین سپاه استان با حضور در ناحیه و حوزه ها مشکلات و فعالیت های سربازان را مورد بررسی قرار دادند و بر تکریم سربازان و اینکه سربازان سفیرانی هستند که مدتی در سپاه حضور دارند و به جامعه باز می گردند تاکید شد.

وی افزود: در این برنامه تیم بازرسی سپاه استان با حضور در حوزه های مقاومت و اقشار بسیج از نزدیک با روند فعالیتی و کارهای سربازان آشنا شدند و همچنین سرهنگ اصغری معاون هماهنگ کننده سپاه استان در اجتماع سربازان سپاه شاهرود در خصوص جایگاه سرباز و نیازهای آنان سخنانی بیان و سربازان نیز مشکلات و سوالات خود را مطرح نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها