تبدیل آرمان انقلاب اسلامی به گفتمان غالب مهمترین ماموریت جبهه مردمی انقلاب اسلامی

مهم‌ترین مأموریت جبهه مردمی تبدیل آرمان‌های حقیقی انقلاب اسلامی به گفتمان غالب در جامعه در حوزه نظر و عمل است و اگر گفتمان حقیقی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به گفتمانی غالب در جامعه تبدیل شود طعم شیرین خدمت چشانده می شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۳۱۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸

به گزاترش خبرگزاری بسیج مازندران، شکرالله رضازاده  از برگزاری نخستین همایش هسته‌های اولیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران خبر داد و اظهار کرد: این همایش با حضور دبیران جبهه در ۲۲ شهرستان مازندران به‌همراه برخی از اعضاء شورای مرکزی این جبهه در شهرستان‌های مختلف برگزار شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش انسجام‌دهی اولیه بود که با موفقیت انجام شده است.

سخنگوی جبهه مردمی  نیروهای انقلاب اسلامی مازندران مهم‌ترین مأموریت جبهه مردمی را تبدیل کردن آرمان‌های حقیقی انقلاب اسلامی به گفتمان غالب در جامعه در حوزه نظر و عمل عنوان و بیان کرد: اگر بتوانیم گفتمان حقیقی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را به گفتمانی غالب در جامعه تبدیل کنیم، مردم طعم شیرین خدمت صمیمانه و صادقانه را خواهند چشید.

وی با اشاره به اینکه وقتی ادبیات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری که خاستگاه اعتقادی و انقلابی دارد به گفتمانی غالب در جامعه بدل شود آن‌گاه دولت‌ها حال از هر نوع سلیقه سیاسی هم که باشند مکلف به ارائه خدمت با تمام قامت خواهند بود، تصریح کرد: باید به‌جای پیگیری مطالبات گروهی و جناحی، تحقق مطالبات حقیقی مردم، اولویت نخست مسؤولان شود.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در مازندران ناظمی‌اردکانی رئیس سابق سازمان ثبت احوال کشور را مهمان ویژه همایش عنوان و گفت: آنچه که برای اعضاء جبهه مردمی مهم هست اینکه این جبهه در بزنگاه‌های حساس از جمله انتخابات صدای واحدی داشته باشد از همین رو نیز ناظمی‌اردکانی پیرامون نحوه رسیدن به نامزد واحد و مکانیزم دست یافتن به آن را به‌طور مفصل برای حاضران توضیح داد.

رضازاده در پایان بر این نکته تاکید کرد که جبهه این بار به جای تصمیم‌گیری در بالادست و ابلاغ آن به زیرمجموعه، به لایه‌های استانی و شهرستانی خود توجه داشته و سعی دارد که فرد نهایی برای نامردی جریان جبهه مردمی در انتخابات آینده از دل مشورت با شهرستان‌ها و استان‌ها مشخص می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار