همزمان با دهه فجر؛

بیش از 60 برنامه فرهنگی و اجتماعی در سپاه مراغه اجرا می شود

مسئول ستاد دهه فجر و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با اشاره به برنامه های فرهنگی و اجتماعی سپاه و بسیج مراغه در دهه فجر گفت: در این ایام بیش از 60 عنوان برنامه در حوزه ها و پایگاه های مناطق شهری و روستایی این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۳۰۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در نشست خبری برنامه های دهه فجر بسیج و سپاه مراغه افزود: صدور فرهنگ انقلابی و ارزش های انقلاب اسلامی در سال های پس از پیروزی شکوهمند آن به سراسر دنیا، با پشتوانه مردمی، رهبری های حکیمانه امام راحل و هدایت های مدبرانه رهبر انقلاب محقق شده است.

وی ادامه داد: حق و حقانیت به عنوان محور اصلی انقلاب شکوهمند اسلامی زمینه ساز رشد و اعتلای نظام اسلامی بوده و در این راه بسیج و سپاه باید نقش تعیین کننده و موثری در این زمینه داشته اند.

حجت الاسلام فیضی زاده با اشاره به نقش گفتمان انقلابی گری در استمرار ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی بیان کرد: احیا و تبیین این گفتمان، زمینه ساز استحکام و اقتدار آرمان های متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان در صیانت از ارزش های انقلابی در جامعه اضافه کرد: هم اکنون نسل چهارم انقلاب، انقلابی تر از همیشه از ارزش ها و آرمان های متعالی نظام اسلامی با قدرت دفاع می کند.

حجت الاسلام فیضی زاده با اشاره به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی از آن به عنوان طلیعه آزادی امت اسلامی عنوان و اظهار داشت: این ایام همواره نماد استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران و ایستادگی در برابر قدرت های پوشالی دنیا بوده و امروز نیز این روحیه انقلابی در آحاد جامعه ریشه دوانیده است.

وی افزود: گرامیداشت دهه فجر فرصت مناسبی برای پاسداشت تلاش ها و مجاهدت های ملت بزرگ ایران و امام راحل در شکل گیری نظام مقدس اسلامی و صدور فرهنگ انقلابی به همه جهان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: برگزاری همایش بزرگ استقبال از آفتاب در سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، غبار روبی مزار شهدا، همایش ها و مسابقات فرهنگی و هنری و افتتاح پایگاه و خانه محروم از جمله برنامه های بسیج این شهرستان در دهه فجر امسال است.

حجت الاسلام فیضی زاده با اشاره به لزوم حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال در این شهرستان افزود: آحاد مردم ولایی و انقلابی مراغه همگام با دیگر شهرها با حضور در این همایش عظیم، اقتدار نظام اسلامی و تجدید عهد و میثاق با آرمان های انقلاب و رهبری را به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار