مدیر حج و زیارت گیلان:

پيش ثبت نام نوروزی عتبات از ۱۲ بهمن ماه آغاز می شود

مدیر حج و زیارت گیلان از پيش ثبت نام نوروزی سفر زيارتی عتبات عاليات از ۱۲ بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۲۷۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

حسن فعال، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،از آغاز پیش ثبت نام عتبات عالیات از متقاضیان گیلانی برای ایام نوروز ۹۶ خبر داد و گفت: کلیه مشتاقان سفر به عتبات عالیات عراق از استان گیلان برای تشرف از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۵ لغایت ۳۱ اردیبهشت ۹۶ می توانند به سامانه پیش ثبت نام کربلای معلی به آدرس اینترنتی https://atabat.haj.ir مراجعه کنند.

وی شروع پیش ثبت نام را از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه، ۱۲ بهمن ۹۵ لغایت ساعت ۱۶ روز دوشنبه، ۱۸ بهمن ۹۵ دانست و افزود: به مانند دوره های قبلی در این دوره نیز متقاضیان تشرف قبل از ثبت نام در گروه ها، در سامانه پیش ثبت نام عتبات نام نویسی و کد رهگیری دریافت خواهند کرد.

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه ۲۱ بهمن ۹۵ قرعه کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن ۲۳ بهمن بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت، عنوان کرد:متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه و زمان ثبت نام در کاروان ها مطلع گردند.

فعال با بیان اینکه متقاضیان می توانند به دو روش گروهی یک تا ۷ نفره و گروهی ۳۵ نفره نسبت به پیش ثبت نام عتبات عالیات اقدام کنند،گفت:افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی ۳۵ نفره می نمایند در صورتی که تعدادی از آنها منصرف یا از آن گروه خارج شوند و عدد گروه کمتر از ۲۵ نفر شود گروه حذف شده و در قرعه کشی بعدی شرکت داده نخواهند شد.

وی افراد پذیرفته شده در قرعه کشی را دارای اولویت اعزام دانست که انتقال یا جایگزینی میسر نمی باشد و خاطرنشان کرد: آن دسته از متقاضیان تشرف که دسترسی به اینترنت ندارند می توانند با مراجعه به یکی از دفاتر زیارتی مجاز استان که از سازمان حج و زیارت مجوز دریافت کرده اند،اقدام به پیش ثبت نام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار