مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت:شهدای انقلاب اسلامی در اوج غربت و مظلومیت و برای دفاع از آرمان های انقلاب به شهادت رسیدند و امروز نظام اسلامی در میان همه ما به امانت گذاشته شده است.
کد خبر: ۸۸۱۵۲۷۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،پاکاری با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر با تاکید بر اینکه ایثارگران دوران انقلاب باید برجسته تر مورد توجه قرار گیرند، اظهار کرد:گیلان 63 شهید دوران انقلاب دارد که 25 شهید از شهرستان رشت و سایرین از 13 شهرستان دیگر هستند.

وی افزود:شهدای انقلاب اسلامی در اوج غربت و مظلومیت و برای دفاع از آرمان های انقلاب به شهادت رسیدند و امروز نظام اسلامی در میان همه ما به امانت گذاشته شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه شهدای گیلانی انقلاب اسلامی در شکوفایی و تکمیل انقلاب،جان خود را فدا کردند،گفت:گیلان در پیروزی،تکوین و استقرار  نظام مقدس جمهوری اسلامی و پس از آن در دوران دفاع مقدس بر اساس درایت و بصیرت و ولایت مداری مردم این خطه نقش برجسته ای داشت.

پاکاری در ادامه این جلسه در خصوص اصلاحات و پیگیری قانون جامع خدمات رسانی و ارائه خدمت به ایثارگران مواردی را بیان کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، گیلان را در اجرای ماده 38 و طرح سپاس در کشور پیشتاز دانست و در خصوص وضعیت درمانی ایثارگران،گلزارهای شهدا و ساخت مرکز جامع توانبخشی ایثار گزارشی ارائه نمود.

ارسال نظرات