معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: دستاوردهای نظام مربوط به یک دولت نیست همچنان که دهه فجر مربوط به هیچ جریان و جناح سیاسی نیست بلکه متعلق به همه مردم است.
کد خبر: ۸۸۱۵۲۰۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علیرضا آشناگر در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر استان در سالن شهدای گمنام استانداری اظهار داشت: اوج برنامه‌هایی دهه فجر، راهپیمایی 22 بهمن است و مردم کردستان ثابت کرده‌اند که بصورت خودجوش در مراسمات دفاع از انقلاب شرکت می‌کنند.

وی افزود: باید به بحث امنیت مراسمات دهه فجر هم توجه داشت چرا که دشمنان، امنیت ایران در منطقه پرآشوب خاورمیانه را برنمی‌تابند و همواره در فکر توطئه و ایجاد ناامنی هستند.

 

آشناگر در بخشی دیگر از سخنان خود خاطر نشان کرد: در منطقه خاورمیانه کشوری توانست ماندگار شود که مستقل‌تر بود و کشورهایی که استقلال نداشتند متاثر از فضایی شدند که قدرت‌های بزرگ در خاورمیانه ایجاد کردند و الان شاهد ویرانی برخی از آنها هستیم.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه گفت: این مسائل و روحیه آزادی‌خواهی، استقلال‌طلبی و جمهوریت نظام باید برای نسل جوان و نوجوان ما تبیین شود و برای مردم نیز یادآوری شود چون ذکر این موارد که عامه مردم با این مبانی که خودشان آشنا بودند و حماسه آفریدند، در این ایام دهه فجر ضروری است.

 

وی با بیان اینکه دستگاههایی باید برنامه های دهه فجر را در اولویت خود قرار دهند، تصریح کرد: باید به مردم گفت که مردم در چه فضای تاریکی زندگی می‌کردند که نور انقلاب براین فضا تابید و آن را منور ساخت.

 

آشناگر ادامه داد: سخنرانان برنامه‌ها باید این توانایی را داشته باشند که دستاوردهای انقلاب را ترسیم کنند حتی برای کودکان هم و به همان شیوه‌ای که تاثیرگذار باشد.

 

وی ابراز داشت: دستاوردهای نظام مربوط به یک دولت نیست همچنان که دهه فجر مربوط به هیچ جریان و جناح سیاسی نیست بلکه متعلق به همه است و نباید هیچ حزبی از این فضا سوءاستفاده نماید.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان افزود: دهه فجر بستری برای بهره‌برداری‌های سیاسی جناح‌های مختلف نیست بلکه همه باید فضایی ایجاد کنیم تا آن آرمان‌های اول انقلاب، امام راحل و رهبری به نسل نوجوان و جوان منتقل شود.

 

وی با یادآوری برگزاری دو انتخابات بزرگ در بهار سال آینده، گفت: انتخابات که عرصه‌ای برای مشارکت مردم در سرنوشت خودشان است که خوشبختانه در کردستان مردم بیشترین مشارکت را دارند.

آشناگر تصریح کرد: در راستای تاکیدات رهبری مبنی بر ایجاد نشاط در دوران انتخابات و مشارکت بیشتر، هیچ نیازی نیست القایی صورت بگیرد که بهره‌برداری سیاسی به نفع کسی باشد بلکه همه وظیفه داریم برای شور و نشاط سیاسی در استان تلاش کنیم.

 

ارسال نظرات