خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: حرکت کردن در مسیری که مطابق اندیشه‌ها و گفتمان رهبر است یکی از مهم ترین شاخصه‌های انقلابی‌گری است.
کد خبر: ۸۸۱۵۱۹۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در آستانه دهه فجر و پیرامون اهمیت انقلابی‌گری اظهار کرد: کسانی که عمل و اندیشه‌شان بر اساس گفتمان انقلاب است و مسیرشان را نیز مطابق آن تعیین می‌کنند دارای روحیه انقلاب‌گری هستند.

وی در خصوص معنای انقلابی‌گری تبیین کرد: انقلابی‌گری به معنای حرکت رو به جلو، حرکت به سمت اهداف و آرمان‌های تایید شده و فتح قله‌ها و عرصه‌های جدید است.

این مسئول ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام راحل تصریح کرد: توجه و عمل کردن به شاخصه‌های انقلابی‌گری که آیت‌الله خامنه‌ای در این مراسم بیان نمودند، در تمام عرصه‌های زندگی از وظایف اصلی همه افراد جامعه می‌باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین مطرح کرد: حرکت کردن در مسیری که مطابق اندیشه‌ها و گفتمان رهبر است یکی از مهم ترین شاخصه‌های انقلابی‌گری است.

حجت‌الاسلام معبودی تشریح کرد: حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب، پاک دستی و دوری از تجمل‌گرایی، عدالت خواهی و آزادی، خدمت صادقانه و بدون غرض برای مردم از دیگر شاخصه های انقلابی گری است.

وی شجاعت و صراحت در بیان مبانی و ارزش‌های انقلابی را از دیگر شاخصه‌ها عنوان کرد و گفت: فرد انقلابی همواره با فقر، فساد و هم‌چنین تبعیض در گفتار، اندیشه و عمل مبارزه می‌کند.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: برای دستیابی و حفظ انقلابی‌گری باید همیشه در مسیر رهبری حرکت کنیم و مطابق با تفاسیری که مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی گری، ایستادگی و ثبات در اصول انقلاب دارند، عمل نماییم.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها