مسئول سازمان بسیج کارمندان کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر همایش سبک زندگی زینبی مخصوص خواهران شاغل در ادارات برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۸۱۵۱۹۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان ظهر امروز در سومین جلسه کارگروه بانوان و خانواده بسیج کارمندان کردستان که در سنندج برگزار شد اظهار کرد: خانم های شاغل اشاعه فرهنگی بسیجی و دینی در ادارات هستند.

 

وی گفت: اطاعت از ولایت مطلقه فقیه، اخلاص، تواضع، فروتنی، غیرت دینی، حسن خلق، شجاعت، مردمی بودن، داشتن صبر، گذشت و ایثار و ظرفیت بالا از مشخصات بارز یک بسیجی کارمند است و چنانچه یک کارمند بسیجی حول این محورها حرکت کند، می‌تواند به عنوان الگو معرفی شود.

 

حکمت اضافه کرد: از آنجایی که زنان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند  تحقق کامل اهداف بسیج در حوزه خواهران می تواند به خوبی محقق شود و خانم ها علاوه بر کارمندی بسیجی و نمونه می توانند مادری نمونه نیز باشند و بر نیمی دیگر از جامعه تأثیر بگذارند.

 

برگزاری همایش  سبک زندگی زینبی در سنندج
علی بختیاری مسئول بسیج کارمندان استان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر همایش سبک زندگی زینبی مخصوص خواهران شاغل در ادارات برگزار می گردد.

 

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) بر آن تأکید دارند ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی است.

 
بختیاری افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته همایش بزرگ سبک زندگی اسلامی با حضور اساتید مجرب و مطرح در سالن فرهنگی نور سازمان تبلیغات اسلامی در 17 بهمن برگزار می شود. 
 

ارسال نظرات