خبرهای داغ:
مسئول اتاق اصناف بیرجند با بیان اینکه 10برنامه فرهنگی ـ ورزشی توسط اتاق اصناف در دهه فجر برگزار خواهدشد، گفت: از معتمدین و پیشکسوتان انقلابی در حوزه اصناف دردهه فجر تقدیر خواهدشد.
کد خبر: ۸۸۱۵۱۱۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، یزدانشناس صبح امروز در نشست خبری برنامه های دهه فجر اظهارداشت: انقلاب اسلامی انقلابی پویا است .

وی با بیان اینکه دفاع از مظلومین و اسلام از اهداف عالیه انقلاب اسلامی است، گفت: برنامه های دهه فجراصناف در راستای دهه فجر است.

مسئول اتاق اصناف بیرجند با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر 10 برنامه محوری برگزار می شود، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با روحیه انقلابی گری آنچه که مورد رضایت رهبرمعظم انقلاب است در این قشر انجام دهیم.

وی حضور اصناف در مراسم ورود امام خمینی(ره)، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهداء، دیدار با خانواده های شهدای اصناف، ایثارگران و جانبازان را از برنامه های این دهه برشمرد و افزود: تقویت روحیه ایثارگری در بین اقشار مختلف بازاراز اهداف سرکشی از خانواده های رزمندگان و شهدا است.

یزدانشناس با اشاره به برگزاری مراسمی در مسجد الرسول بازار بیرجند با حضور سخنران کشوری، تصریح کرد: در این جلسه از معتمدین وپیشکسوتان سالهای اول انقلاب که نقش اساسی داشتند تقدیر خواهد شد.

وی شهید راستگو مقدم و شهید سورگی را از شهدای اصناف در انقلاب دانست و عنوان کرد: همزمان با ایام دهه فجر اصناف و بازاریان با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار خواهند کرد.

رئیس اتاق اصناف بیرجند از فروش‌های فوق‌العاده کتاب در دهه فجر خبر داد و گفت: در ایام‌الله دهه فجر کتاب‌های مرتبط با این ایام شامل کتاب‌های نوشته شده توسط بزرگان انقلابی و تحکیم بنیان خانواده با تخفیفاتی عرضه می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها