کاظم زاده گفت: از جمله روزها و ایام حساس که چشم مردم دنیا و دشمنان کشور به مردم و بسیج مردمی دوخته شده؛ ایام دهه فجر است که قطعا حضور مردم مانند گذشته تاثیر چشمگیری در مایوس کردن و عقب راندن دشمنان دارد.
کد خبر: ۸۸۱۵۰۹۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
شادمهر کاظم‌ زاده نماینده مردم دهلران در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به بخشی از بیانات امام خامنه‎ای مبنی براینکه ملت ایران با حرکت خود در 22 بهمن دشمن را در جای خود متوقف و وادار به عقب نشینی کردند بیان داشت: این یک واقعیتی است که نظام جمهوری اسلامی چه در سطح جهانی و چه در سطح منطقه دشمنانی دارد که این دشمنان دائما در حال توطئه علیه کشور هستند که  ملت ایران با حضور یکپارچه خود در صحنه‎های مختلف و مقاطع حساس توطئه‎های دشمنان را خنثی کردند.

کاظم‌ زاده در ادامه افزود: از جمله روزها و ایام حساس که چشم مردم دنیا و دشمنان کشور به مردم و بسیج مردمی دوخته شده ایام دهه فجر است که قطعا حضور مردم مانند گذشته تاثیر چشمگیری در مایوس کردن و عقب راندن دشمنان دارد همچنان‎که باعث می‎شود تا حرکت بالنده، پیشرو و رو به جلوی نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت شود.

نماینده مردم دهلران در خاتمه یادآور شد: حضور یکپارچه مردم ایران در این ایام در مراسمات و راهپیمایی و اعلام حمایت از نظام جمهوری اسلامی  مهم ترین وظیفه‎ای است که بسیج مردمی بر عهده دارند.
ارسال نظرات