نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:
اسماعیلی گفت:هرجا انقلاب با خطر و تهدید مواجه شده مردم در صحنه حضور پیدا کردند و این تهدیدات و خطرات را برطرف کردند لذا حضور مردم در صحنه یک حرکت اصلی انقلاب بوده که 22 بهمن نیز آغاز این حرکت مردم در صحنه است.
کد خبر: ۸۸۱۵۰۶۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
محمد اسماعیلی نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با توجه به تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: وقتی می‎بینیم بعد از سپری شدن 38 سال از انقلاب اسلامی این نظام همچنان سرپاست و با قدرت پیش می‎رود به برکت حضور مردم در صحنه است و هرجا که انقلاب با خطر و تهدید مواجه شده مردم در صحنه حضور پیدا کردند و این تهدیدات و خطرات را برطرف کردند.

اسماعیلی بیان کرد: حضور مردم در صحنه حرکت اصلی انقلاب بوده که 22 بهمن نیز آغاز این حرکت مردم در صحنه است که در 22 بهمن 57 باعث پیروزی انقلاب شده و تا امروز نیز همین حضور باعث تداوم آن شده اند، لذا مسئولین نظام جمهوری اسلامی باید عملکردشان طوری باشد تا مردم نسبت به نظام و انقلاب و ارزش‎های انقلاب بدبین یا ناامید نشوند چراکه این خلاف حرکت انقلاب و نظر امام و مقام معظم رهبری است.

نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: امروز نیازمند این هستیم که همه مسئولین نظام و مردم در کنار هم قرار بگیرند و در مقابل این توطئه‎های عظیم و سنگین دشمن که هر روز با یک چهره جدیدتری وارد صحنه می‎شود مقابله و نظام و انقلاب را همچنان بتوانند هم حفظ کنند و هم به اهدافش نزدیک تر کنند.

اسماعیلی در خاتمه بیان داشت: وظیفه  بسیج مردمی نیز آگاهی و بصیرت دادن به موقع نسبت به مردم است که بتواند مردم را نسبت به توطئه‎ها و تهدیدات دشمن آگاه کند و روشن کند که مردم بتوانند در مقاطع حساس انقلاب درست تصمیم بگیرند و مسیر را درست انتخاب کنند.

ارسال نظرات