خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قزوین گفت: به مناسبت دهه فجر به منظور خدمت رسانی به مردم برپایی ایستگاه سلامت به مدت یک هفته در قزوین انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۵۰۵۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی طایفه، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قزوین درباره برپایی ایستگاه سلامت به مناسب دهه فجر در این شهر گفت: به مناسب دهه فجر و روز پرستار با دانشکده پرستاری قزوین هماهنگ کرده‌ایم تا در دو مکان یعنی میدان آزادی یا سبزه میدان و پارک ملت که بزرگترین پارک داخل شهر قزوین است به مدت یک هفته ایستگاه سلامت برپا کنیم.

وی ادامه داد: برپایی این ایستگاه سلامت از ۱۵ تا ۲۲ بهمن خواهد بود به این شکل که بانوان و آقایان تفکیک شده از یکدیگر ویزیت رایگان می‌شوند.

طایفه، با بیان اینکه در چادر سلامت خدماتی مانند کنترل قند و فشارخون همچنین مشاوره انجام خواهد شد، بیان کرد: در ویزیت رایگان بیمارانی که شرایط حاد داشته باشند به بیمارستان‌ها ارجاع می‌شوند و نظام ارجاع در تمامی ویزیت رایگان‌ها اعمال می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قزوین با تاکید بر اینکه تمام بیمارستان‌های دولتی برای اجرای طرح با ما همکاری دارند، تصریح کرد: در قزوین بیمارستان جنرال وجود ندارد که تمامی بخش‌ها را داشته باشد بلکه بیمارستان‌ها پراکنده و تخصصی هستند.

وی همچنین متذکر شد که در روز جمعه پانزدهم بهمن نیز در میعادگاه نماز جمعه ایستگاه سلامت برپا خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها