رئيس كميسيون عمران و توسعه شوراي شهر تبربز:
رئيس كميسيون عمران و توسعه شوراي شهر تبربز در بازديد از پارك موزه دفاع مقدس گفت: اين مجموعه با توجه به طراحي وسعت و ساختمان هاي در دست ساخت به مجموعه اي فاخر و لايق براي شهدا، رزمندگان، ايثارگران و مردم شهيد پرور تبريز خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۵۰۳۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ايرج شهين باهر اين طرح عظيم را از بزرگترين طرح هاي فرهنگي شهر تبريز نام برد كه از اول دوره چهارم شورا در دستور كار كميسيون عمران قرارگرفته و بر ساخت و تكميل آن تاكيد شده و هرسال بودجه قابل توجه اي را به اين امر اختصاص داده شده است.

وی ضرورت تكميل كل طرح را تا هفته دفاع مقدس سال ٩٦ به لحاظ اينكه اين مجموعه به عنوان يك مركز فرهنگي بي نظير و نشات گرفته از ايمان و اعتقاد و قهرماني مردم آذربايجان مي تواند سهم بسزايي داشته باشد، مهم دانست .

باهر اظهار داشت: نقش اين مجموعه فارغ از اين كه پارك و فضاي سبز قابل توجه ايي را براي شهر تامين خواهد كرد، مي تواند در راستاي ٢٠١٨ تبريز به عنوان تجلي گاه رشادت ها و ازجان گذشتگي ها و دلاوري عاشورائيان آذربايجان و به عنوان يك قطب گردشگري نقش قابل توجه ايي در جذب گردشگر و شناساندن تاريخ ايثارگري هاي دوران دفاع مقدس به آن ها بوده و مدرسه اي دائمي براي انتقال فرهنگ غيرت و ايثار و شهادت به جوانان نسل سوم و مردم كشورمان باشد.

ارسال نظرات