شهرداری زنجان آمادگی لازم برای انتقال تجارب حوزه سرمایه گذاری را به شهرداریهای استان دارد.
کد خبر: ۸۸۱۵۰۲۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان در جلسه کارگروه سرمایه گذاری و درآمدهای پایدار شهری شهرداران استان گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری تمرکز برای فعالیت صرفا اقتصادی نبوده و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هدف اصلی است.

حبیب یگانه با بیان اینکه قوانین و مقررات شهرداریها برای همه شهرداریها تقریبا یکسان است، افزود: شهرداری زنجان از آئین نامه مالی و معاملاتی شهرداری تهران تسری یافته به مراکز استانها استفاده می‌کند که در سالهای گذشته ابلاغ شده است.

شهردار زنجان نشست مشترک با شهرداران استان را گام مهمی برای تبادل اطلاعات مشترک عنوان کرد و یادآور شد: این نشست مشترک برای تبادل اطلاعات در حوزه سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی برای توسعه شهرهای استان است.

وی به اقدامات انجام شده توسط شهرداری زنجان برای حوزه سرمایه گذاری اشاره کرد و اظهار داشت: در سالهای اخیر اقدامات قابل توجهی در این حوزه صورت گرفته و نمونه‌های موفق حوزه سرمایه گذاری عملیاتی شده است.

یگانه توسعه بخش سرمایه گذاری در شهرداری زنجان را همراه با توسعه فعالیتهای زیرساختی عنوان کرد و گفت: اقدامات زیربنایی زیادی برای توسعه فعالیتهای سرمایه گذاری در شهرداری زنجان طی سالهای اخیر صورت گرفته که با تکمیل و ابلاغ چارتهای جدید اداری توسعه فعالیتهای سرمایه گذاری در شهر زنجان افزایش خواهد یافت.

شهردار زنجان تدوین شیوه نامه سرمایه گذاری شهرداری زنجان را گام مهمی برای تسریع امور سرمایه گذاری در شهر زنجان دانست و تاکید کرد: 10 نفر از کارکنان با تجربه و کارشناس عضو هیئت عالی کارشناسی سرمایه گذاری شهرداری بودند که با همکاری جمعی شیوه نامه تدوین شده است.

وی از تشکیل سازمان سرمایه گذاری در چارت جدید شهرداری زنجان خبر داد و گفت: در سالهای اخیر مدیریت سرمایه گذاری شهرداری زنجان گامهای مهمی برای هموارسازی سرمایه گذاری در شهر زنجان انجام داده است.

یگانه همچنین در پایان این جلسه خواستار تصویب دو مصوبه شد و اظهار داشت: شهردارانی که شیوه نامه سرمایه گذاری ندارند نسبت به تهیه و تدوین و تصویب شیوه نامه اقدام کنند. همچنین کلاسهای آموزشی-توجیهی برای اقدامات انجام شده در شهر زنجان با ذکر مصادیق برنامه ریزی می‌شود

ارسال نظرات