خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

تغییر افراد به معنای تغییر آرمان های انقلاب نیست

کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با بسیج گفت: اگر امروز در بدنه نظام برخی مسئولان با کج رفتاری خود باعث ضربه به این نظام دینی می شوند، نباید تصور کرد که انقلاب از مسیر خود خارج شده است؛ همه باید بدانند که در خط مشی انقلاب هرگز دگر گونی رخ نداده است.
کد خبر: ۸۸۱۵۰۲۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

علی اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی ایران مبانی آرمان های انقلاب و راهی که مردم ایران برای ادامه حیات سیاسی انتخاب کرده اند را مورد بررسی قرار داد.

وی در خصوص آرمان های انقلاب اسلامی اظهار کرد: آرمان هایی که برای انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده بود همان هایی است که تعریف اسلام واقعی و تقید به تشیع را در بر می گیرد، اگر در صدر انقلاب شعار مردم الله اکبر، لاالله الا الله و نهضت ما حسینی است بود، امروز هم همان موضوعات ادامه دارند و خواسته کشور اسلامی ما را تشریح می کند.

قبادی ادامه داد: امام راحل زمانی فرمودند انقلاب ما نمی از دریای بی کران عاشورا است، شهید احمد متوسلیان نیز گفتند که هر جای دنیا ندای لاالله الا الله بیاید مرز ما آنجا خواهد بود و این گفتار ها هنوز هم بیانگر خواسته و اندیشه انقلابی ما است.

این کار شناس توضیح داد: اگر امروز در بدنه نظام برخی مسئولان با کج رفتاری خود باعث ضربه به این نظام دینی می شوند، نباید تصور کرد که انقلاب از مسیر خود خارج شده است؛ همه باید بدانند که در خط مشی انقلاب هرگز دگر گونی رخ نداده است، روزی امام راحل با رهبری حکیمانه خود این ملت را به سوی سربلندی رهنمود می کرد و امروز جانشین به حقشان امام خامنه ای با دیدگاهی بصیرانه همان راه را ادامه داده اند.

قبادی تصریح کرد: اگر برخی مسئولان شیفته فرهنگ و زندگی غرب شده اند و یا مال دنیا آنها را فریفته است نباید تصور کرد که رفتار آنها می توان نظام حسینی ما را از گردونه اقتدارش خارج نماید.

وی با اشاره به مهمترین شاخصه های انقلابی گردی تبیین کرد: مهمترین شاخصه یک فرد انقلابی همان مفهومی است که برای یک شیعه واقعی به کار می بریم.

این کار شناس مطرح کرد: مبانی اعتقادی مهمترین ملاک هایی است که امام و رهبر معظم انقلاب در بیان شاخصه های یک فرد انقلابی از آنها استفاده می نمایند.

وی اضافه کرد: همگام با تمام آرمان های انقلاب اسلامی فرد انقلابی باید همان شاخصه هایی را در خود داشته باشد و بپروراند که قرآن عزیز برای تشریح مومن واقعی از آن یاد کرده است، همان مسلمانی که نسبت به درد جامعه اش بی تفاوت نیست، امر به معروف و نهی از منکر می کند و در رفتار و گفتارش ملاک های اسلام واقعی را می بینیم.

قبادی در بخش پایانی این گفت وگو به مهمترین تهدید هایی که انقلاب اسلامی و آرمان هایش را هدف گرفته است اشاره کرد و گفت: امروز مهمترین تهدید را باید جنگ نرم و فرهنگی دشمن بدانیم که جوانان، دانشجویان و دانش آموزن ما را تهدید می کند.

وی ادامه داد: دشمان با بهره بری از بهترین امکانات نظیر فضاهای مجازی و اینترنت، ماهواره ها و انواع رسانه های بصری و شنیداری که به وفور در اختیار داند می خواهند که جوانان ما را از آرمان های انقلاب که همان آرمان اسلام است دور کنند.

قبادی در خاتمه اذعان کرد: در داخل کشور نیز برخی مسئولان که وظایف خود را عمل نمی کنند، دارای فساد های اقتصادی هستند و عامل بی عدالتی های اجتماعی نیز به نوع خود به انقلاب خیانت می کنند، البته نمی گوییم که تعداد آنها زیاد است ولی همین اقلیت نیز برای یک جامعه اسلامی زیاد است.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها