خبرهای داغ:
به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه نطنز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر فرماندهی سپاه ناحیه نطنز طی اطلاعیه ای این دهه را گرامیداشتند. در این اطلاعیه آمده است:
کد خبر: ۸۸۱۵۰۱۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران طلوع سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را درحالی جشن می گیرد که پس از سی و هشت سال مجاهدت خالصانه همه را متوجه عظمت اسلام عزیز ساخته و ثابت کرده است که این دین نورانی می تواند جهان را با صلح و صفا مدیریت کند و بشر فرو رفته در منجلاب را از سختی ها برهاند.

نور اسلام با ورود مردی الهی، در جان‌های به خواب رفته قرار گرفت و سپیده دم صادق، چهره واقعی خود را به نمایش گذاشت و کاخ‌های ظلم و ستم فرو ریخت. یاد و خاطرۀ رهبر کبیر انقلاب، همواره در تاریخ و بر سینه‌های مردم آزاده جهان بجای خواهد ماند.

12 بهمن یادآور حضور مردی از تبار ابراهیم، به‌آغوش گرم میهن است، شخصیتی که با آمدنش بزرگترین استقبال در عالم رقم خورد و کلام نافذش پشت دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی را به ‌لرزه درآورد.

اکنون که سی و هشت سال از آن حادثه تاریخی و جاودانه می‌گذرد مردم غیور و ولایتمدار ایران اسلامی همانند کوهی استوار و باصلابت، در پیروی از ولی امر زمان خود، در برابر همه ناملایمات و فشارهای بین‌المللی ایستاده‌اند و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از هیچ ایثار و گذشتی دریغ نمی‌ورزند و با بصیرتی مثال زدنی، تفکری روشن و اراده‌ای پولادین، به میثاق خود با آرمان‌های والای نظام اسلامی پایبند و استوارند.

در پایان سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوست فرمانده سپاه ناحیه نطنز ضمن تقدیر و تشکر از بسیجیان عزیز به تشریح برنامه های سپاه ناحیه نطنز و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج پرداختند که عبارت است از :

دیدار از خانواده معظم شهدا وایثارگران ، نشست های بصیرتی ، رژه ی موتوری ، نشست بصیرتی بسیج مهندسین ، غبار روبی گلزار شهدا ، یادواره ی شهدای آبروی محله ، میقات صالحین ، همایش زینبیون ، برپایی نمایشگاه هنری انقلاب اسلامی ، افتتاح پایگاه بسیج امامزاده آقاعلی عباس(ع) ، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ، مسابقات پینت بال و ..

ارسال نظرات
پر بیننده ها