معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان:

برقراری همکاری و تعامل متقابل مدیران دولتی و خصوصی با تبلیغات و اطلاع رسانی

با تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده می توان زمینه حضور مدیران دولتی و خصوصی در بخش های مختلف و نیز برقراری همکاری و تعامل متقابل این بخش ها با سازمان‌های مردم نهاد را فراهم کرد.
کد خبر: ۸۸۱۵۰۰۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان در بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های زنجان گفت: فعالیت سمن ها در حوزه های مختلف می تواند در ایجاد نشاط در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی منشاء خیر و آثار فراوانی باشد.

سید بیوک موسوی افزود:تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد به دلیل حضور در متن جامعه می توانند همچون چراغی، روشن کننده راه پیش روی مدیران باشند و با این کار در اتخاذ تصمیمات صحیح و کاربردی در استان نقش موثری ایفا نمایند.

وی در ادامه اظهار داشت: اگرچه تعداد سمن های استان نسبت به 4 سال گذشته بیش از 100 درصد رشد داشته است، اما بی شک با توسعه هرچه بیشتر این تشکل‌های مردمی، شاهد پویایی و نشاط جامعه و رفع آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان با اشاره به اینکه اگر کمک‌ها، همت و اراده والای سازمان های مردم نهاد نباشد، دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی کاری از پیش نخواهند برد.

سید بیوک موسوی افزود: با تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده می توان زمینه حضور مدیران دولتی و خصوصی در بخش های مختلف و نیز برقراری همکاری و تعامل متقابل این بخش ها با سازمان‌های مردم نهاد را فراهم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار