186 دستگاه بخاری در بین خانواده‎های نیازمند با هدف حفظ کرامات انسانی مددجویان توزیع شد.
کد خبر: ۸۸۱۴۹۴۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به توزیع 186 دستگاه بخاری در بین خانوادههای نیازمند، هدف از این کار را حفظ کرامات انسانی مددجویان اعلام کرد و گفت: بر همین اساس با نیاز سنجی به عمل آمده از خانواده های تحت حمایت مناطق روستایی به ويژه خانواده‌های تحت حمایت در مناطق محروم استان، نسبت به تهیه لوازم گرمایشی مورد نیاز اقدام شد.

هدایت صفری با اشاره به برودت و سردی هوا در استان زنجان و نیاز خانواده‌های مددجو برای داشتن لوازم گرمایشی اظها کرد: بر همین اساس اقدام به نیازسنجی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد انجام شد.

وی با اشاره به تهیه و تحویل تعداد 186 دستگاه بخاری گازی به خانواده های نیازمند مناطق محروم روستایی استان گفت: برای ارائه این نوع خدمت 204 میلیون 600هزارریال اعتبار هزینه شد.

صفری با بیان اینکه این خدمت براساس رویکرد کمیته امداد در هدفمندسازی خدمات به خانواده های تحت حمایت ارائه شد، افزود: این خدمت در مناطق روستایی و محروم استان که دارای ضرایب محرومیت 6 و 7 هستند، ارائه شد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از وضعیت خانواده‌های مددجوی ساکن در مناطق محروم اظهار کرد: هم اکنون۴۳درصد ازخانواده های تحت حمایت امداد استان در مناطق محروم ساکن بوده و شیب خدمات امداد در تمامی حوزه ها دراین مناطق و سایر مناطق کم برخوردار متمرکز است.

ارسال نظرات