خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه شهرستان مهاباد گفت: حدود 40 طرح و برنامه فرهنگی، عمرانی و خدماتی توسط سپاه در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۱۴۸۹۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار دلاور رنجبرزاده با بیان اینکه برنامه های متنوعی در سطح شهرستان داریم، اظهار کرد: در روز دوازدهم بهمن همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران صبحگاه مشترک دانش آموزی، رژه ناوگان تاکسیرانی مهاباد و نمایشگاه تراژدی داعش در سطح شهر برگزار می شود.

وی افزود: در ایام دهه فجر پل ارتباطی روستای 'آمید' با 400 میلیون ریال و مسجد و غسالخانه روستای'سولغه' با 500 میلیون ریال هزینه افتتاح می شود.

سردار رنجبرزاده اظهار کرد: برگزاری چهار مورد یادواره شهدا، دیدار و سرکشی 18 خانواده شهید، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا، نشست های روشنگری اقتصاد مقاومتی و جهاد فرهنگی، نشست هیات امنای مساجد، امامان جماعت و پایگاه های مساجد و تجلیل از بسیجیان نمونه از برنامه های سپاه مهاباد در این شهرستان است.

وی بیان کرد: معاینه رایگان بیماران در چهار روستای محروم در چهار روز توسط پزشکان عمومی و متخصص، برگزاری نشست های تخصصی وحدت امت اسلامی، برگزاری مسابقات و بازی های بومی و محلی، نشست حلقه های صالحین، ایستگاه صلواتی و مسابقات ورزشی از جمله دیگر برنامه های شاخص سپاه مهاباد در دهه فجر امسال است.

فرمانده سپاه شهرستان مهاباد همچنین با تاکید بر شرکت با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی 22 بهمن همایش قدرت و اقتدار ملت ایران است و شرکت گسترده مردم در این راهپیمایی بار دیگر موجب مایوسی دشمنان انقلاب می شود.

ارسال نظرات