نائب رئیس اتاق اصناف نوشهر با توجه به نقش بسیج در حوزه اصناف گفت: بسیج همواره به عنوان بازوی اصناف بوده و با توجه به ابزارهای نظارتی خود کمک بزرگی را به جامعه اصناف می تواند انجام دهد.
کد خبر: ۸۸۱۴۸۸۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج،مهدی طاهری نائب رئیس اتاق اصناف نوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت بهبود وضعیت اصناف نوشهر اظهار داشت: بیشترین اقداماتی که در جهت بهبود وضعیت اصناف در سطح شهرستان صورت گرفته مربوط به روابط داخلی میان اتحادیه ها و اتاق اصناف بوده، علاوه بر این بیشتر واحدهای صنفی ما با مشکلاتی همچون حدود صنفی، مالیات های سنگین و ... مواجه هستند که در صدد برطرف کردن این موضوعات هستیم.

وی ادامه داد: موضوع عدم رعایت حدود صنفی و اشباع شدن برخی از اصناف یکی از اصلی ترین معضلات پیش روی واحدهای صنفی می باشد که بیشتر ما در تلاش هستیم تا بتوانیم این وضعیت را بهبود ببخشیم طوری که دیگر صنفی وجود نداشته باشد که به خاطر عدم رعایت حدود صنفی با مشکلی مواجه شود.

نائب رئیس اتاق اصناف نوشهر با بیان برنامه هایی که توسط اتاق اصناف شهرستان در دست اقدام است، افزود: یکی از مهمترین برنامه هایی که در حال حاضر در دستور کار خود قرار داده ایم موضوع برخورد با دستفروشان در سطح شهر می باشد که این یکی از مشکلاتی است که بسیاری از واحدهای صنفی را به خود مشغول کرده است به همین منظور با شهرداری شهرستان به منظور ساماندهی وضعیت دستفروشان جلساتی را برقرار کرده ایم تا بتوانیم اقدامات مناسبی را در این خصوص انجام دهیم.

طاهری با عنوان اینکه اصناف نباید بیش از مقداری که واقعا حقشان است مالیات بپردازند، بیان داشت: در گرفتن مالیات از اصناف نباید در حقشان اجحاف شود و بیش از مبلغی که واقعا حق آن هاست از آنها مالیات دریافت شود به همین منظور مصوب کردیم تا اصناف همان میزان مالیاتی را که سال گذشته پرداخت کردند امسال نیز همان مقدار باید پرداخت کنند.

رئیس اتاق اصناف نوشهر با توجه به نقش بسیج در حوزه اصناف بیان داشت: بسیج همواره به عنوان بازوی اصناف بوده است علاوه بر اینکه با توجه به اینکه بسیج عضو کمیسیون نظارت نیز هست می تواند با استفاده از ابزارهای نظارتی خود کمک بزرگی در کمیسیون نظارت برای اتاق اصناف و اتحادیه ها داشته باشد.


ارسال نظرات