خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز اعتقاد دارد كه مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج درمانگاهی برای بهبود زخمی‌های جنگ نرم دشمنان هستند.
کد خبر: ۸۸۱۴۸۴۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
جعفر دوستدار، فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز در دیدار با امیر وجیه‌الله جمشیدی، فرمانده مركز آموزش علوم و فنون نزاجا گفت: یکی از خاطرات مشترک بین ارتش و سپاه شهدای این دو سازمان نظامی است.

وی با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم آشنایی با سیره شهدا افزود: معظم‌له در سفر به استان فارس بر اهمیت مطالعه كتب شهید مطهری و همچنین خاطرات سرداران شهید بابایی، صیاد شیرازی، آبشناسان، منصور صفدری و غیره تأكید داشتند.

دوستدار ضمن گرامیداشت یاد شهدای ارتش بر اهمیت ترویج و تبیین سیره این شهدا در میان بسیجیان تأكید كرد و سپس به شیوه جدید دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی اشاره كرد و گفت: دشمنان بعد از شكست در جنگ سخت، به جنگ نرم روی آوردند لذا یكی از مأموریت‌های مهم نیروهای مقاومت مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز با تصریح اینكه دشمنان امروز در جنگ نرم تمام موارد زندگی ما اعم از خانواده‌ها و اعتقادات ما را نشانه رفته‌اند، گفت: امروز به سراغ هر خانواده‌ای كه می‌رویم علی‌رغم داشتن مشكلات بیكاری و اقتصادی، باز مشاهده می‌كنیم كه تمام آن‌ها نگران آینده فرزندانشان هستند و هدفشان یك تربیت خوب و آینده برای فرزندانشان است.

دوستدار با تصریح اینكه جنگ نرم همانند جنگ سخت دارای زخمی و مجروح است، گفت:‌ امروز متولیان جنگ نرم باید زخمی‌های این جنگ را به درمانگاه‌ها آورده و آنان را مداوا كنند كه اعتقاد ما بر این است كه این درمانگاه‌ها همان مسجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج هستند.

وی، تربیت فرزندان و نسل آینده را كادرسازی برای نظام اسلامی دانست كه بدون متولی رها شده است، گفت: متأسفانه اكنون این مسیر در دست كسانی است كه دغدغه این موضوع را ندارند.

دوستدار با تأكید بر اینكه كسانی كه دغدغه حفظ دین و انقلاب اسلامی دارند و می‌خواهند مسیر شهدا تداوم یابد، باید در این عرصه ورود پیدا كنند، گفت: باید مراقب باشیم كه از این عرصه غفلت نكنیم.

فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز با بیان اینكه ما آمادگی كامل جهت ورود به تعالی و تكامل بحث تربیتی و فرهنگی خانواده‌های نظامی را داریم، گفت: البته لازمه این كار آشنایی فرزندان با الگوهای متعالی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها