امام جمعه میاندوآب گفت: اینها که تا دیروز با آمریکا بودند، تازه می فهمند که مردم هستند و اکنون که از آمریکا نتیجه نگرفته اند باز هم سراغ مردم آمده اند.
کد خبر: ۸۸۱۴۸۰۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده با تاکید بر اینکه مسئولان باید انقلابی و اسلامی باشند، اظهار کرد: مسئول باید به نماز و اسلام و دین ارزش بدهد نه به کنسرت.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه اسلام اولویت اول انقلاب است، افزود: متاسفانه از مسیر منحرف شدیم و نیز برخی کنسرت را مقدم بر نماز دانسته و با الفاظی مانند آزادی، بی دینی را مقدم بر تدین و انقلابی گری قرار دهند.

وی در ادامه با انتقاد از کلنگ زنی ها، گفت: بنده 3/5 سال است که در میاندوآب هستم و در این مدت کمتر سراغ داریم که کسی به شهر بیاید و مشکلات خود را به آنها بگوییم ولی اکنون دو سه هفته است که این می آید و آن می رود، مگر چه خبر است؟ 3/5 سال گذشته کجا بودید؟

حسن زاده تصریح کرد: اینها که تا دیروز با آمریکا بودند، تازه می فهمند که مردم هستند و اکنون که از آمریکا نتیجه نگرفته اند باز هم سراغ مردم آمده اند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دولت اکنون باید افتتاح کند نه کلنگ زنی، اظهار کرد: مردم متوجه هستند که چه اتفاقاتی دارد می افتد و خوب می دانند که کلنگ زنی بعد از 3/5 سال چه معنایی دارد.

وی گفت: اگر مسئولان استانی و کشوری در شهر حضور بیابند و تو هم پشت سر او راه بیافتی، تو هم خائن هستی، کلنگ زنی در این زمان یعنی سر به سر مردم گذاشتن .

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه نیروهای ارزشی نباید میدان را خالی کنند، افزود: نیروهای ارزشی نباید خود را به خواب بزنند و اجازه دهند تا هر کسی برای شهر برنامه ریزی کنند، کسانی که تشنه خون بسیج، روحانیت و متدین ها هستند.

منبع: اروم نیوز

ارسال نظرات