بسیجیان علاقمند به خبرنگاری در 4 شهرستان آموزش می بینند

پایدار از ثبت‌نام 200 هنرجو در نخستین دوره کلاس آموزشی خبرنگاری خبر داد و گفت: این کلاس‌ها در شهرهای محمودآباد، بهشهر، قائمشهر و رامسر در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۸۱۴۷۹۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

  به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول آموزش بسیج رسانه مازندران با اشاره به نخستین دوره کلاس آموزشی خبرنگاران شاغل یادآور شد: در اجرای این دوره آموزشی نخستین کلاس آن هفته آینده با حضور خبرنگاران در این پنج شهرستان آغاز به‌کار می‌کند.

حمیدرضا پایدار با بیان اینکه با هماهنگی سازمان بسیج رسانه و اداره کل ارشاد استان مازندران کلاس آموزشی در دستور کار قرار گرفت اظهار داشت: این آموزش در دو بخش هنرجویان جدیدالورود و خبرنگاران شاغل این استان در 5 شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه نخستین دوره کلاس آموزشی هنرجویان جدیدالورود همزمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر در چهار شهرستان آغاز شده است افزود: این دوره کلاس‌ها در شش جلسه و در 30 ساعت در سطح یک خبرنویسی به اجرا در می‌آید و در جلسه هفتم از این هنرجویان امتحان به عمل می‌آید.

پایدار از ثبت‌نام 200 هنرجو در نخستین دوره کلاس آموزشی خبرنگاری خبر داد و گفت: این کلاس‌ها در شهرهای محمودآباد، بهشهر، قائمشهر و رامسر در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این کلاس به منظور آشنائی اصحاب رسانه به قوانین و حقوق مطبوعات است که به مدت چهار هفته و در 16 ساعت به خبرنگاران آموزش داده می‌شود.

پایدار با بیان اینکه بسیاری از خبرنگاران به دلیل اشراف نداشتن به مباحث حقوقی مطبوعات دچار مشکل می‌شوند عنوان کرد: این کلاس آموزشی با تعامل دادستان‌های شهرهای مذکور سبب می‌شود تا هر یک از خبرنگاران در زمان برخورد قانونی نهاد یا ارگانی به حمایت از منافع حقوقی خود بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این کلاس به هر یک از هنرجویان جدیدالورود و خبرنگاران شاغل از سوی سازمان بسیج رسانه مازندران و اداره کل ارشاد استان مازندران گواهی آموزشی تقدیم می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها