دبیرجشنواره عمار در استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر، فیلم های جشنواره مردمی عمار بیشتر در مساجد، نمایش داده می شود؛ افزود: استان کرمان به لحاظ تعداد اکران فیلم ها در رده های برتر کشوری قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۱۴۷۴۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان، ایمان یونسی، دبیرجشنواره عمار در استان کرمان با اشاره به اکران فیلم های هفتمین جشنواره مردمی  فیلم عمار از نهم دی در شهرستان های مختلف استان، اعلام کرد: این فیلم ها تاکنون در کرمان، رفسنجان، قلعه گنج، رابر، عنبرآباد، جیرفت و... نمایش داده شده است.

 

وی به بیان اینکه در حال حاضر، فیلم ها بیشتر در مساجد، نمایش داده می شود؛ افزود: از اواسط بهمن، در مدارس و دانشگاه ها نیز این نمایش ها را خواهیم داشت و در مجموع استان کرمان به لحاظ تعداد اکران فیلم ها در رده های برتر کشوری قرار دارد.

 

یونسی ادامه داد: مدافعان حرم، تاریخ انقلاب اسلامی، جهاد فرهنگی، دفاع مقدس، فتنه ۸۸ و...از جمله موضوعات این فیلم ها است که هدف از این تولیدات، دیده شدن آثار هنریِ انقلابی و اسلامی است و راه اندازی مدرسه سینمایی عمار هم در همین راستا و با هدف تربیت نیرو برای تولید چنین آثاری است.

 

وی با اشاره به بخش های دیگر این جشنواره از جمله بازی های رایانه ای عمار و گرافیک، افزود: برگزیدگان جشنواره هر ساله طی مراسمی در سینما فلسطین تهران معرفی می شوند.

 



شبستان

ارسال نظرات