برگزاری بسیج: استکبار قصد ندارد با انقلاب اسلامی کنار بیاید و در پس خنده های استکبار، کینه و دشمنی است، امروز استکبار ستیزی، تحقق حاکمیت الهی و الگو شدن در تمدن اسلامی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۱۴۷۱۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15خرداد قرچک در نشست بصیرتی انقلاب اسلامی که در حسینیه شهدای این شهرستان برگزار شد با بیان این مطلب افزود: اگر شیطان با خدا کنار آمد، آمریکا هم با انقلاب اسلامی کنار می آید، وی ضمن تبریک حلول ایام الله فجر انقلاب و نیز تسلیت و تهنیت شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو نسبت به روی کار آمدن و تحرکات اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا هشدار داد و خواستار هشیاری بیشتر پاسداران و انقلابیون در این زمینه شد.

وی ایام الله دهه فجر را مغتنم شمرد و گفت: این فرصت بسیار مناسبی برای ملت است که بار دیگر نعمت انقلاب را بازنگری نمایند، انقلابی که با فداکاری سالمندان، جوانان و حتی خردسالان به دست ما رسیده است.

وی تصریح کرد: خوش به سعادت آنها که انقلاب را به منصه ظهور رساندند و در عرصه های مختلف انقلاب حضور داشتند و عاقبت یا شهید شدند یا اسیر و آزاده و آن عده ای که امروز هم در تلاش هستند و در میدان جهاد اصغر و اکبر در حال مبارزه اند.

عبدالله پور با یادآوری عنفوان انقلاب، خواستار استفاده بهینه از فرصت دهه فجر شد و خاطر نشان کرد: باید بررسی کرد چه اتفاقاتی باعث شکسته شدن هژمونی استکبار در پیشرفته ترین مناطق شرق و غرب شد؟

وی در ادامه دوران انقلابها را در تمام دنیا با دوران تأسیسشان متفاوت دانست و مطرح کرد: انقلاب اسلامی منحصر به فرد است و دوران این انقلاب با دوران تأسیسش متفاوت نیست و این در هیچ جای دنیا مشابه ندارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج 15خرداد انقلاب ها را به 3دسته تقسیم بندی کرد و گفت: که یکی از آنها مربوط به مارکسیسم بود که دیگر کارایی خود را از دست داده است و باید در موزه ها به دنبال آن گشت.

انقلاب اسلامی، بعثت دیگری در اسلام

وی در ادامه انقلاب اسلامی را منحصر به فرد دانست چرا که بر اساس حاکمیت الهی شکل گرفته است و افزود: انقلابیون منحرف شعار این را می دادند که طبقات مختلف مردم باید در یک رده باشند و حقوقها برابر باشد و عده ای آرمان آزادی خواهی در انقلاب هایشان داشتند که البته محقق نشد و هر جا احساس خطر می کردند آزادی را از بین می بردند، اما انقلاب اسلامی متفاوت از آنها بود و تربیت انسانی مد نظر آن است و اقتصاد، اجتماع، عدالت و ... در پشت سر آن می آید.

وی انقلاب اسلامی را بعثتی دیگر بعد از صدر اسلام توصیف کرد و افزود: زمان تأسیس انقلاب اسلامی مربوط به حضور انبیاء است که تا زمان اسلام ادامه داشت و ادامه بعثت پیامبر در سال57 محقق شد که در واقع در سال57 انقلاب اسلامی تشکیل شد نه تأسیس.

کارشناس سیاسی با بیان اینکه انقلاب های دیگر در مقطعی شکل می گیرند و بعد از آن منحل می شوند، اضافه کرد: مردم با تحول در سال57 حاکمیت الهی را انتخاب کردند و بار دیگر انقلاب اسلامی محقق شد.

 

طاغوت یاغی و سرکش است

وی با تأکید بر اینکه در انقلاب اسلامی عدالت در جامعه باید همان عدالت صدر اسلام باشد از دیدگاه قرآن انقلاب اسلامی را دارای 3 هدف برشمرد و گفت: استکبار ستیزی، تحقق حاکمیت الهی، الگو شدن در تمدن اسلامی از مهمترین اهداف انقلاب است.

وی تصریح کرد: طاغوت یاغی و سرکش است هم طاغوت درون و هم برون که مبارزه با آن مربوط به همه دوران های انقلاب است.

عبدالله پور اذعان داشت: باید حرف قرآن را گوش داد، کسی حق ندارد حرف خود را بزند و به خدا نسبت بدهد، باید بت شکنی کرد و طاغوت درون را بیرون راند و با آن که همان استکبار جهانی است مبارزه کرد البته استکبار ستیزی هم باید به گونه ای باشد که طاغوت پرستان هم حساب کار خود را بکنند.

 

اگر شیطان با خدا کنار آمد، آمریکا هم با انقلاب کنار می آید

وی با اذعان به اینکه اگر شیطان با خدا کنار آمد، آمریکا هم با انقلاب کنار می آید، مطرح کرد: استکبار قصد ندارد با انقلاب کنار بیاید، لبخند استکبار هم مبنی بر صلح نیست، در پس خنده های او کینه و دشمنی است، استکبار هیچ وقت خیرخواه نمی شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک با طرح پرسشی مبنی بر اینکه چرا ملت ما حرف امام را گوش کرد، اظهار کرد: امام کلام خدا را به زبان می آورد، در حاکمیت الهی، حرف فقط حرف خدا است، هرچه خدا گفت غیر از آن چیز دیگری نباید باشد، مانند حکومت ثارالله که با بازنگری حکومت ایشان می بینیم که چیزی جز امر به معروف بود و نهی از منکر نبود که ایشان را تا شهادت پیش برد.

وی بیان کرد: در انقلاب اسلامی باید به یاری خدا اعتماد داشت چرا که حاکمیت الهی است، نباید به وابستگی به غرب و شرق اندیشید، کسانی که به حاکمیت الهی تردید دارند ایمانشان کم است.

وی در پایان با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در دنیا الگو شده است اگر کسی این را قبول ندارد؛ بصیرت ندارد، نباید واقعیت ها را نادیده گرفت، انقلاب اسلامی الگوی فردی و جمعی است و اهداف آن فرد سازی، ملت سازی و در نهایت جهانی شدن است.

محمد فرخی

ارسال نظرات