کارشناس مسائل منطقه در گفت و گو با «بسیج»:

هراس عربستان از پیروزی جبهه مقاومت در منطقه

افقهی با بیان اینکه عربستان از پیروزی جبهه مقاومت در منطقه دچار هراس شده است، گفت: ترس عربستان و حامیانش در منطقه این است که آنها در بازی منطقه، باخته اند و به این دلیل، به فکرایجاد ارتباط با ایران است.
کد خبر: ۸۸۱۴۷۰۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
سید هادی سید افقهی کارشناس مسائل منطقه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت:  به تازگی، معاون وزیر خارجه کویت پیامی از شورای همکاری خلیج فارس به ایران ارائه کرده است و این نشان می دهد که کویت قصد دارد که با میانجی گری میان ایران و عربستان، به کدورت و دشمنی بین این دو کشور پایان دهد.
 
وی ادامه داد: ترس عربستان و حامیانش در منطقه این است که آنها در بازی منطقه، باخته اند و پیروزهای جبهه مقاومت در حلب و موصل به ضرر خواسته های آنها تمام شده است.
 
افقهی در پایان خاطر نشان کرد: چند روز گذشته وزیر امور خارجه عربستان مدعی شده بود که ایران در مسائل منطقه دخالت می کند و باید دست از حمایت از تروریست بردارد و این نشان می دهد که عربستان در عین حال که به فکر ایجاد رابطه با ایران است، اما همچنان تلاش دارد که به آمریکا این سیگنال را برساند که هر لحظه آنها اشاره کنند، حاضر است که به ضرر جمهوری اسلامی ایران در منطقه عمل کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار