خبرگزاری بسیج:اولين نشست کميته هماهنگي مقابله با عرضه موادمخدر با حضور مسئولان شهري و انتظامي در ستاد انتظامي شهرستان قدس برگزار شد .
کد خبر: ۸۸۱۴۶۹۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امروز اولین نشست کميته هماهنگي مقابله با عرضه موادمخدر با حضور دادستان، رئيس شوراي اسلامي شهر، رئيس اداره بهزيستي، رئيس اداره بهداشت، معاون فرماندار و جمعي از مسئولان شهري و انتظامي به ميزباني فرماندهي انتظامي شهرستان قدس برگزار شد و موضوعات اساسي مقابله با عرضه موادمخدر مورد بحث و بررسي قرار گرفت.  

 
در ابتدای اين جلسه هر يک از اعضا با تشريح اقدامات انجام شده در موضوع مقابله با عرضه مواد مخدر و نيز جمع آوري معتادان متجاهر در سطح شهرستان، موانع و مشکلات پيش روي خود را نيز مطرح نمودند.  

 
در ادامه دادستان شهرستان قدس،از اعلام آمادگي دستگاه قضائي براي صدور مجوز اجراي طرح هاي مقابله با عرضه موادمخدر به نيروي انتظامي خبر داد و تاکيد کرد در بحث مقابله با عرضه موادمخدر از تمامي مسئولان که در برابر قانون وظيفه براي آنان مشخص شده درخواست دارم بدون هيچگونه اغماضي به وظائف قانوني خود عمل کنند و در اين راه قطعا از حمايت و پشتيباني دستگاه قضائي و نيروي انتظامي برخوردار خواهند بود .  

 
در پايان فرمانده انتظامي شهرستان قدس با اشاره به نقش نهادهاي فرهنگي در آموزش همگاني و آشنا نمودن شهروندان به مضرات و خطرات ناشي از مصرف مواد مخدر تصريح کرد: برگزاري نمايشگاه با حضور نهادهاي ذيربط و نيز استفاده از ابزار هاي رسانه اي و تبليغاتي ادارات دولتي مي تواند در اجراي مصوبات اين جلسه موثر واقع شود و تنها با اقدام پليسي نمي توان با اين بلاي خانمان سوز مقابله کرد.
ارسال نظرات