خبرگزاری بسیج:فرمانده انتظامي شهرستان رباط کريم غرب استان تهران از کشف محموله 140ميليون ريالي لباس بچه گانه خارجي قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۴۶۸۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امروز سرهنگ "عبدالله زاده پاشاکي،فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم،در اعلان این خبربا خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت:ماموران آگاهي در حين اجراي طرح ايست و بازرسي در محور اتوبان ت"هران - ساوه" به يک دستگاه خودرو سواري مشکوک و به راننده آن دستور ايست دادند.  
 

وي افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و بازرسي از آن، موفق به کشف تعداد 1404 ثوب پوشاک بچه گانه خارجي قاچاق شدند که در اين خصوص يک نفر متهم را دستگير و جهت بررسي بيشتر به پليس آگاهي انتقال دادند.  

 
اين مقام انتظامي ادامه داد:متهم دستگير شده در بازجويي هاي پليسي به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت که محموله قاچاق را در يکي از شهرهاي غربي کشور بارگيري و قصد انتقال آن به تهران بزرگ را داشته که با هوشياري ماموران موفق نشده است.  

 
فرمانده انتظامي شهرستان رباط کريم در پايان گفت: ارزش ريالي کالاي قاچاق کشف شده توسط کارشناسان 140 ميليون ريال برآورد شده که متهم پس از تشکيل پرونده، جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.
ارسال نظرات