فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم خبرداد:
خبرگزاری بسیج:فرمانده انتظامي شهرستان رباط کريم غرب استان تهران از کشف 356 عدد ماشين اصلاح خارجي قاچاق خبر داد .
کد خبر: ۸۸۱۴۶۷۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امروز سرهنگ "عبدالله زاده پاشاکي،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم،در اعلان این خبر به خبرنگارخبرگزاری بسیج گفت :ماموران يگان امداد حين گشت زني در محور اتوبان تهران-ساوه به يک دستگاه خودروي سواري مشکوک شده و به راننده آن دستور ايست دادند. 
 

وي عنوان کرد: پس از بررسي هاي پليس از خودرو به رانندگي شخصي به نام" م-ر" مشخص شد خودرو حامل 365عدد ماشين اصلاح خارجي مي باشد. 

 
سرهنگ پاشاکي با اشاره به دستگيري يک متهم در اين راستا ،گفت: كارشناسان، ارزش كالاي قاچاق كشف شده را،390ميليون ريال برآورد كردند که در اين خصوص پرونده تشکيل و متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.
 
 
فرمانده انتظامي شهرستان رباط کريم با تاکيد بر اينکه عزم پليس رباط کريم در مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با قاچاقچيان جدي است،خاطرنشان کرد: ورود و عرضه کالاي قاچاق در بازار به توليد داخلي لطمات جبران ناپذير وارد مي كند و تبعات زيادي را از جمله بيکاري که ريشه همه معضلات است به دنبال دارد.
 
 
وي با بيان اينكه تمام تلاش پليس را براي برقراري امنيت و مبارزه با قاچاق کالا به کار مي گيريم،از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده ورود هر گونه کالاي قاچاق در شهرستان رباط کريم ، موارد مشکوک را با پليس در ميان بگذارند.


ارسال نظرات