خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند:

شورای شهر برای نصب المان شهدای ابوذر مانع‌تراشی نکند

فرماندار شهرستان نهاوند با ابراز گله‌مندی از برخی اعضای شورای شهر در جانمایی و نصب المان شهدای گروه ابوذر گفت: زیبنده اعضای شورای شهر نیست که با مانع‌تراشی نگذارند المان شهدای ابوذر در میدان 15 خرداد نصب شوند.
کد خبر: ۸۸۱۴۶۳۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند در اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی شهرستان نهاوند با تأکید بر زیباسازی و ساماندهی شهر نهاوند و بخش‌ها به ویژه در سه محور ورودی و خروجی شهر بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های طبیعی، مذهبی و تاریخی شهرستان، لازم است تمهیدات کاملی در نظر گرفته شود و قبل از نوروز، ایجاد فضای شور و نشاط و مفرح مورد توجه ادارات و دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: فعال شدن سامانه پیامکی، برگزاری مراسم بازی‌های بومی و محلی، تشکیل کمیته‌های ستاد و تشکیل جلسات داخلی و ارسال برنامه‌های مطروحه به رئیس و دبیرخانه ستاد سفر شهرستان از جمله برنامه‌های اجرایی است.

فرماندار شهرستان نهاوند با تأکید بر هماهنگی با نیروی انتظامی قبل از ایجاد بازارچه و نمایشگاه در این ایام گفت: استقرار چادرهای هلال احمر، میراث فرهنگی و نیروی انتظامی در محل تعیین شده ورودی شهر، معرفی بیش از پیش روستاهای هدف گردشگری مانند گیان، فارسبان و ... جهت افزایش بازدید و اسکان مسافران در سیاه چادر باید مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های ستاد تصریح کرد: این کمیته‌ها شامل کمیته خدمات حمل و نقل، کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک، کمیته نظارت و تنظیم بازار، کمیته آمار و اطلاع رسانی و تبلیغات وفضای مجازی، کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، کمیته بهداشت و محیط زیست، کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها، کمیته خدمات امداد و نجات، کمیته خدمات اسکان و رفاه است.

حمیدوند با تأکید بر زیباسازی شهر و نصب المان و ....با ابراز گله‌مندی از برخی اعضای شورای شهر در جانمایی و نصب المان شهدای گروه ابوذر گفت: زیبنده اعضای شورای شهر نیست که خودشان را مقابل خانواده معظم شهدا قرار دهند و با مانع‌تراشی نگذارند المان شهدای ابوذر در میدان 15 خرداد نصب شوند.

وی یادآور شد: انجام این کار مصوبه کارگروه کمیته فنی استانداری همدان و کارگروه شهرستانی و خواسته خانواده‌های محترم این شهدا بوده که قابل احترام و اولویت است.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: اجرای این پروژه از محل اعتبارات دولتی بوده که در سال گذشته 30 میلیون تومان و امسال نیز 180 میلیون تومان اعتبار برای این کار تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این جلسه 10 کمیته تشکیل شد و مسئولیت و وظیفه هر کمیته با حکم فرماندار مشخص و تعیین شد.

همچنین توسعه گردشگری داخلی و خدمات سریع و به روز به مسافرین و مدیریت یکپارچه و نظارت دقیق و مدون، مستندسازی از فعالیت‌های اجرا شده در قالب فیلم و پاور پوینت، هماهنگی با مسئولین استانی جهت پذیرایی و اسکان سر ریز مسافران، پذیرایی از مسافرین و گردشگران با غذاهای سنتی در روستاهای هدف گردشگری به همراه معرفی سوغات و صنایع دستی شهرستان از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات